شناسهٔ خبر: 48358 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اصلاح طلبان ورود به عرصه انتخابات را حق خود می دانند!

زمانی قمی : همه طیف‌ها و افراد تاثیرگذار جریان اصلاحات از آقای خاتمی گرفته تا دیگران در انتخابات در کنار هم حضور خواهند داشت.

نماینده - به نقل از آنا ،محمود زمانی قمی در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مجلس،گفت: قطعا اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو فعال‌تر از گذشته و با اتحاد وارد خواهند شد چرا که متحد بودن از الزامات فعالیت سیاسی است.

استاندار دولت اصلاحات در استان های ایلام و چهار محال، ادامه داد: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری گذشته نشان داد مردم علاقه مند به اصلاح بسیاری از رویه ها هستند و با همین رویکرد در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه قطعا موفقیت در انتخابات ۹۲ محصول اراده ملت بود،گفت: اما بدون تردید حضور اصلاح طلبان و فعال شدن آنها در این عرصه تاثیر بسیار بالایی در میزان شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد داشت.

زمانی قمی در پاسخ به اینکه آیا منظور از اتحاد اصلاح‌طلبان در انتخابات ارائه لیست مشترک همه احزاب و طیف‌های این جریان است، گفت: منظور این است که همه طیف‌ها و افراد تاثیرگذار جریان اصلاحات از آقای خاتمی گرفته تا دیگران در انتخابات در کنار هم حضور خواهند داشت.

این استاندار دوران اصلاحات، در پاسخ به اینکه آیا تصمیمی در مورد اینکه چه کسی سرلیست اصلاح طلبان قرار گیرد گرفته شده، گفت: برای ورود به این مرحله زود است مهم این است که اصلاح‌طلبان به عنوان جریانی که همیشه حامی نظام و استقلال کشور بوده‌اند و پتانسیل بالایی برای بسیج آراء مردمی دارند ورود به عرصه انتخابات را حق خود دانسته و در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا درانتخابات مجلس از گزینه‌های صرفا اصلاح‌طلب استفاده خواهید کرد و یا مانند ریاست جمهوری حول افراد غیراصلاح‌طلب نیز به جمع بندی می‌رسید، گفت: این موضوع به تاکتیک‌هایی انتخاباتی برمی‌گردد که زمان نزدیک شدن به انتخابات مشخص‌تر خواهد بود اما مسلما هر چیزی که مصالح کشور، انقلاب و جریان اصلاحات را به همراه داشته باشد مورد عنایت قرار خواهد گرفت.

نظر شما