شناسهٔ خبر: 48245 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

قطر به هواداران تراکتورسازي ويزا نداد

رييس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازي مي‌گويد قطر براي هواداران تراکتورسازي به منظور حضور در ديدار اين تيم مقابل لخويا رواديد صادر نکرده و اين موضوع از سوي باشگاه در AFC پيگيري مي‌شود.

به گزارش نماینده ؛ به نقل از ایسنا ، جهانبخش رييس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازي تبريز درباره عدم صدور رواديد از طرف قطر براي هواداران تراکتورسازي به منظور حضور در ديدار اين تيم مقابل لخويا بيان کرد: اين موضوع صحت دارد و اين موضوع را به نماينده AFC اطلاع خواهيم داد که چرا قطر براي هواداران‌مان رواديد صادر نکرده است.

وي درباره مطرح شدن شکايت از تيم قطري بيان کرد: بحث شکايت مطرح نيست ولي اين موضوع نمره منفي براي تيم ميزبان مطرح مي‌شود و در قانون AFC نيز اگر کشور ميزبان رواديد صادر نکند، براي تيم ميزبان نمره منفي دارد.

جهانبخش درباره اعزام هواداران تيمش به امارات به منظور ديدار اين تيم مقابل العين بيان کرد: با يک شرکت هوايي صحبت کرده‌ايم. از تبريز و تهران و احتمالا از زنجان، اردبيل و اروميه نيز هواداران‌مان را به امارات و شهر العين اعزام خواهيم کرد. اين تور يک ميليون و ۴۰۰ هزار تومان قيمت دارد و تور مناسبي فراهم شده است.

رييس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازي در پايان بيان کرد: يک سري اقلام هواداري از قبيل پيراهن و شال به امارات خواهيم برد تا در استاديوم به هواداران‌مان بدهيم. اميدوارم هواداراني که به امارات خواهند آمد حمايت خوبي از تيم داشته باشند و بتوانيم با حمايت آن‌ها نتايجي که لازم را بگيريم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما