شناسهٔ خبر: 47208 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اتهام‌زنی جدید جوانفکر به اصولگرایان

جوانفکر مدیر روزنامه ایران در دوره احمدی نژاد اتهام زنی های مضحکی را به لاریجانی و سایر اصولگرایان وارد کرده است و آنها را مسبب ناکامی احمدی نژاد دانسته است.

به گزارش نماینده به نقل از فردا علی اکبر جوانفکر مدیر روزنامه ایران در دوره احمدی نژاد در گفتگویی با یک نشریه اسپانیایی اتهام زنی های مضحکی را به علی لاریجانی و اصولگرایان وارد کرده است و آنها را مسبب ناکامی احمدی نژاد دانسته است. این محکوم امنیتی که به علت توهین به مقدسات مدتی را در زندان گذارند و در زمان مدیریت اش شکایت از رسانه های منتقد و بولتن سازی علیه مسئولان نظام از جمله اولویت های کاری وی محسوب می شد، در این گفتگو با ژست اپوزیسیونی کوشیده است از نمد برخی بی تدبیری های دولت روحانی برای خود و دولت احمدی نژاد کلاهی بسازد. به نظر می رسد جریانی که کشور را به لبه پرتگاه رساند دوباره می کوشد به هر طریقی سر برآورد و در سیاست نقش آفرینی کند. تلاشی که این بار به صورت درد و دل با یک نشریه خارجی و اتهام زنی به مسئولان در فضای رسانه ای خارج از کشور دارد.

جوانفکر در مورد توافقات هسته‌ای صورت گرفته نیز این چنین می گوید: توافق هسته ای چیز جدیدی نیست، محمد خاتمی کار مشابهی صورت داد و دیدیم که چگونه تمام شد. 

وی در بخش دیگری از این مصاحبه عنوان می کند: صادرات ایران بین سال های 2005 تا 2013 میلادی پنج برابر شدند، اما مشکلات داخلی ناشی از مناقشه سیاسی آغاز گردید. ما کشوری قدرتمند با منابع کافی هستیم. سقوط ارزش پول از یک روز تا روز بعد بدون توجه به شایعات مداوم از سوی برخی از افراد غیر قابل توضیح است. ابتدا شایعات و سپس تحریم ها عوامل بحران بودند.

نظر شما