شناسهٔ خبر: 47043 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

خیز اصلاح طلبان برای مجلس دهم عقیم می ماند؟!

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: اصلاح طلبان نمی توانند مجلس آینده را به دست بگیرند؛ چرا که مجلس ششم نمونه عملکرد و مواضع آنها در مورد مسایل داخلی و بین المللی است.

نماینده-  به گزارش افکار نیوز،محمدعلی پور مختار رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به حضور احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم گفت: اصلاح طلبان نمی توانند مجلس آینده را به دست بگیرند؛ چرا که مجلس ششم نمونه عملکرد و مواضع آنها در مورد مسایل داخلی و بین المللی است.
به گفته پور مختار، عملکرد اصلاح طلبان در مجلس ششم آنچنان در ذهن مردم نقش بست که در سنوات بعدی و در مجالس هفتم، هشتم و نهم توجهی به آنها نکردند.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: مردم دولت روی کارآمده را اصلاح طلب نمی دانند از این رو جریان اصلاحات نمی تواند سوار بر موج شده و دولت جدید را اصلاح طلب بنامد.
وی خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان نمی توانند با این تصور که دولت اصلاح طلب است ، در فکر گرفتن مجلس دهم باشد چرا که با هوشیاری مردم این خواسته اصلاح طلبان محقق نخواهد شد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: یکی از موارد تخلف که شورای نگهبان می تواند در مورد آن می تواند کاندیدایی را رد صلاحیت کند تبلیغات زودهنگام است و شورای نگهبان عملکرد کسانی را که به این شکل عمل می کنند رصد می کند و در زمان مشخصی با آنها برخورد می کند.
پور مختار تصرح کرد: شورای نگهبان بایدبه دقت رفتار افراد را رصد کرده و در پرونده آنها ثبت کند که اگر در انتخابات شرکت کردند آنها را رد صلاحیت کند. 

برچسب‌ها:

نظر شما