شناسهٔ خبر: 46215 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

رحیمی :

احمدی‌نژاد در ساختمان ولنجک با وزرای سابق "گپ دوستانه" دارد

معاون اول رئیس جمهور در دولت دهم درباره استقرار احمدی‌نژاد در ساختمان ولنجک، گفت: در این ساختمان، احمدی‌نژاد جلساتی را با وزرای سابق دولت به صورت گپ دوستانه‌ای برگزار می‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم محمد رحیمی معاون اول دولت دهم پیش از ظهر امروز در حاشیه تجدید بیعت احمدی‌نژاد و جمعی از اعضای کابینه‌اش با آرمان‌های امام(ره) طی سخنانی در جمع خبرنگاران، در خصوص اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به اینکه حضور مردم در ۲۲ بهمن تاثیرگذار خواهد بود، گفت: حضور مردم در برهه‌های مختلف انقلاب تاثیرگذار و تعیین‌کننده بوده و همواره مردم ثابت کرده‌اند که با حضور پررنگ خود به اظهارات مقامات غربی پاسخ می‌دهند.

وی اضافه کرد: حضور مردم در انقلاب اسلامی به رفتار و کردار مردم در انقلاب برکت می‌دهد، مردم با حضور خود در عرصه‌های مختلف انقلاب به ارزش انقلاب می‌افزایند و از ارزش اظهارات مقامات غربی می‌کاهند.

خبرنگاری از معاون اول دولت نهم پیرامون اظهارات اخیر ابراهیم یزدی درباره امام خمینی(ره) سوال کرد که وی در پاسخ اظهاراشت: آنها نمی‌توانند با این حرف‌ها انقلاب را به نفع خود مصادره کنند چرا که برجستگی و ممتاز بودن امام خمینی(ره) بر همه مردم ایران و جهانیان ثابت شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در جمع همه دشمنان نیز از جایگاه بالایی برخوردار بودند.

وی همچنین درباره استقرار احمدی‌نژاد در ساختمان ولنجک، تصریح کرد: در این ساختمان، احمدی‌نژاد جلساتی را با وزرای سابق دولت به صورت گپ دوستانه‌ای برگزار می‌کند.

نظر شما