شناسهٔ خبر: 45901 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نجات مادر و دو دخترش از مرگ حتمی

یک مادر به همراه 2 دخترش بامداد امروز از مرگ بر اثر گازگرفتگی نجات یافتند.

به گزارش نماینده ؛ سید جلال ملکی – سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 3:09 بامداد امروز وقوع یک مورد گازگرفتگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که ایستگاه 102 به محل حادثه اعزام شدند.

 
وی ادامه داد: پس از حضور در محل مشخص شد که واقعه در یک ساختمان سه طبقه مسکونی رخ داده که گازگرفتگی مختص به طبقه اول این ساختمان که شامل یک واحد 80 متری است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بر اثر گزارش انجام شده، یک زن به همراه دو دخترش در این واحد مسکونی زندگی می‌کردند، گفت: بر اثر این گازگرفتگی هر سه فرد موجود در محل دچار حادثه شده بودند که آتش‌نشانان آنها را از خانه خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.
 
ملکی در مورد علت نشت گاز در طبقه اول این ساختمان، خاطر نشان کرد: بررسی‌ها نشان داده است که نشت گاز از موتورخانه بر اثر شکستگی لوله سیمانی دودکش موتورخانه‌ علت حادثه بود.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات در ساعت چهار بامداد امروز به پایان رسیده، اظهار کرد: مادر به همراه دو دخترش هم‌اکنون در اورژانس هستند و حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.
 

برچسب‌ها: