شناسهٔ خبر: 45893 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حاجی دلیگانی در گفت و گو با "نماینده" :

ما به مسائلی که به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور رخ می دهد، مشکوکیم

حاجی دلیگانی عضوکمیسیون برنامه و بودجه در مجلس گفت: ما به این مسائلی که به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور رخ می دهد مشکوکیم، چرا چنین هماهنگی ای بین داخل و خارج در جهت نشان دادن ضعف کشور و اینکه مردم محتاج یک سبد کالا هستند، وجود دارد.

 حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار نماینده اظهار داشت: ما این روزها شاهدیم برخی اقداماتی که در کشور در حال جریان است با مفاد برخی از اصول قانون اساسی همخوانی ندارد و از جمله این اصول  نفی سلطه پذیری است.

حاجی دلیگانی بیان کرد: بر اساس اصل ۱۵۳ باید دقت شود در قراردادها و تفاهمنامه ها و آنچه که بین دولت اسلامی با دولت های دیگر بسته می شود سلطه دیگران برما چیره نشود .

وی تاکید کرد: اما متاسفانه این روزها اتفاقاتی را می بینیم کهچندان قابل توجیه نیست، همزمان با جلساتی که در خارج از کشور در قالب مذاکرات ۵+۱ برگزار می شود در داخل کشور خبری منتشر می شود که خزانه ما خالی است.

این نماینده مجلس ادامه داد: این بار نیز در حالی که می بینیم در خارج از کشور نفت دربرابر غذا را مطرح می کنند و پول ما را آزاد می کنند؛ اینجا در قالب توزیع سبد کالا اقدامی می شود که باعث خدشه دار شدن عزت ملی می گردد.

نماینده شاهین شهر خاطرنشان کرد: ما به این مسائلی که به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور رخ می دهد مشکوکیم چرا چنین هماهنگی ای بین داخل و خارج در جهت نشان دادن ضعف کشور ما وجود دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما