شناسهٔ خبر: 45493 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

واکنش مجلسی ها به دیدار اعضای دولت با شیخ یوسف صانعی در گفت گو با "نماینده"

بیرانوند: این قبیل رفتارها هزینه را برای رییس جمهور بالا می برد

بهرام بیرانوند نماینده بروجرد در واکنش به دیدار معاون اول رئیس جمهور با شیخ یوسف صانعی گفت: هرگونه حرکت نسنجیده از جانب نزدیکان دکتر روحانی به این فضای جامعه و مفاهمه آسیب می زند و هزینه کار را برای خودشان بالا می برد .

بهرام بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار نماینده اظهار کرد: گویا عادت مشترکی درمیان نزدیکان روسای جمهوری پیدا شده که از زمان آقایان رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد و هم اکنون آقای روحانی شیوع یافته و اعمالی را انجام می دهند که سنجیده به نظر نمی رسند. یکی از افعال ناسنجیده فعلی بحث دیدار آقای جهانگیری با آقای صانعی است .

وی ادامه داد :آقای صانعی در قضایای فتنه کارنامه موفقی ندارد و کسی که یک روزی حداکثر تلاشش را می کرد تا مبانی نظام و ولایت فقیه و جایگاه مقام معظم رهبری را به عنوان ولی فقیه بشدت تقویت کند امروز موضع گیری هایش ، موضع گیری های دیگری است .

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد : ما این ملاقات توسط  جهانگیری را عمل سنجیده ای نمی دانیم و احساس می کنیم کمکی به پیشبرد اهداف اعلام شده از سوی دکتر روحانی مبنی بر تامین معیشت و ایجاد اشتغال برای  مردم نمی کند . به نظر می رسد عده ای به دنبال حاشیه سازی هستند و امیدواریم در جهت کمک به آقای روحانی از این گونه اعمال دست بردارند.

وی تصریح کرد: فضای جامعه فضای یکدستی است و هرگونه حرکت نسنجیده از جانب نزدیکان دکتر روحانی به این فضای یکدست و مفاهمه آسیب می زند و هزینه کار را برای خودشان بالا می برد .

بیرانوند بیان کرد : عده ای سعی دارند جامعه را دوقطبی کنند ، زیرا در جامعه دوقطبی نیاز به پاسخگویی به اهداف اعلامی وجود ندارد .

نظر شما