شناسهٔ خبر: 45490 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

واکنش مجلسی ها به دیدار اعضای دولت با شیخ یوسف صانعی در گفت گو با "نماینده"

آریایی نژاد: با این دیدارها آب به آسیاب دشمن نریزید

آریایی نژاد نماینده ملایر در واکنش به دیدار معاون اول رئیس جمهور با شیخ یوسف صانعی گفت:با این تحرکات، نسبت به زنده و پیچیده تر شدن فتنه دغدغه و نگرانی پیدا می کنیم .

احمدآریایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار نماینده افزود: آقایان با این دیدارهایی که انجام می دهند مراقب باشند با دست خودشان آب در آسیاب دشمن داخلی و خارجی نریزند؟ اصولا ایشان اعتقادی به مسائل بوجود آمده در زمان فتنه دارند یا ندارند ؟

وی ادامه داد: اگر ایشان با نیت احترام و تکریم رفته اند اصولا باید دید چه کسی را مورد احترام و تکریم قرار داده؟، همچنین این را مشخص کنند که با فتنه چه حد و مرزی دارند؟

وی با بیان اینکه اصلا برخی اسم فتنه را نمی آورند، افزود: اما مقام معظم رهبری نزدیک به دو سال است در باره فتنه هشدار می دهند و اصلا برخی انگار اعتقاد ندارند فتنه ای رخ داده است که در این صورت اصل ولایت پذیری شان زیر سوال می رود .

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: کاری که چند سال است انجام می دهند این است که قبح برخی موارد را می شکنند، این افراد باید پاسخگو باشند . حریم هایی در حال شکسته شدن است؛ اگر اینها نا به حق است آقایان جواب دهند و اگر به حق است چرا به این دیدارها می روند ؟

نظر شما