شناسهٔ خبر: 45489 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

حامی جریان انحرافی چگونه منتقد احمدی نژاد و مشایی شد ؟!

جریان انحرافی مدیر سایت های حقیقت نیوز ، پیام خرداد ، رهوا ، محرمانه نیوز ، محرمانه آنلاین و ...که امروز سایت صلح نیوز را اداره می کند بسیاری از خبرهای خود را به نقد این جریان که خود تا دیروز یکی از مدیران بخش رسانه ای آن بود اختصاص داده است .

نماینده - در طول سال های گذشته تعداد سایت های خبری به شدت افزایش پیدا کرده و این از موهبت های فضای مجازی است که همه می توانند به راحتی نظرات خود را در اختیار مخاطبان خود قرار داده و به سهم خود در توسعه فضای عقلانی و نقد اصحاب قدرت سهیم باشند.

با این حال گروهی از رسانه ها با این تصور که سوابق آنها در فضای مجازی قابل پاک شدن است هر روز با تاسیس یک سایت خبری، خط فکری جدیدی را دنبال می کنند.

انسان ها تغییر می کنند و تصور این که فردی تغییر نکند و همواره بر یک اندیشه باشد تصور باطلی است.

با این حال تغییرات شدید اندیشه ای اگر با تغییر قدرت و وزش بادها همراه و همزمان شود سوال های زیادی را در اذهان به وجود می آورد که بخشی از نوشتار حاضر به این مسئله می پردازد .

 

از مقدمه که بگذریم به مصادیق عینی آن چه گفته شد می رسیم .

در طول دولت نهم و دهم سایت های خبری بسیاری در حمایت از دولت و شخص رئیس جمهور وقت تاسیس شد که البته به این موضوع ایرادی وارد نیست چنان چه جریان های سیاسی و فکری دیگر نیز صدها سایت ، روزنامه و هفته نامه داشته و فعالیت می کردند.

بعضی از این سایت ها عبارتند از : رهوا ، حقیقت نیوز ، پیام خرداد ، محرمانه نیوز ، محرمانه آنلاین و ...

این سایت ها در حمایت از اسفندیار رحیم مشایی و جریان انحرافی تا آن جا پیش رفتند که برخی مدیریت سایت های فوق الذکر را به شخص مشایی منتسب کردند که وی چندین بار و در اطلاعیه های رسمی این انتساب را تکذیب کرد.

در یکی از این موارد مشایی حتی تهدید به شکایت کرد ولی مدیر حقیقت نیوز نوشت : این سایت تنها به عنوان پایگاه اطلاع رسانی حامی دولت در فضای مجازی فعالیت می کند که دفاع از مهندس مشایی به عنوان یکی از اعضای فعال دولت نیز در رسالت کاری سایت حقیقت نیوز تعریف شده است.

طبیعی بود که این سایت ها با نزدیک کردن خود به شخص مشایی از مواهب موجود بهره ها ببرند . مدیریت واحد همه این سایت ها که شخصی است به نام الف – ح هیچ ابایی نداشت که در حمایت از اسفندیار دولت، مخالفان را تخریب کند و چه بسیار خبرهایی که علیه روسای قوا و ...در این سایت ها منتشر شد و نامبرده با علم و یقین به این که خبرهای فوق کذب محض است از حذف آنها از خروجی سایت خودداری کرد .

این فرد مطمئن بود که دولت احمدی نژاد از طریق پیروزی مشایی در انتخابات خرداد ۱۳۹۲ تداوم خواهد یافت و از این رو تا روزهای پایانی دولت دهم به شدت از مشایی حمایت می کرد تا آنجا که شورای نگهبان با اقدامی انقلابی همه فاقدان صلاحیت را از گردونه رقابت ها حذف و در سالم سازی فضای انتخابات به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرد .

از این روز دیگر جهت باد برای فرد فوق به خوبی مشخص شد و وی در یک چرخش شدید به جریان انحرافی تاخت !

به خبرهای زیر دقت کنید ؛

احمدی نژاد باید در دادگاه حاضر شود و ضمن احترام به قوه قضاییه ازدستگاه قضایی تمکین کند

خط فکری اطرافیان احمدی نژاد در راستای نظام نبود اقدام احمدی نژاد در مجلس افتضاح بود وی شان جایگاه ریاست جمهوری را تنزل داد

برخی جریانات سیاسی از اعتبار لاریجانی در هراس هستند

مشایی:دستم خورد پرچم ایران افتاد بدون منظور و هدف بوسیدمش دیدم گرفت دیگه ول نکردم!

افشای پیوند جریان انحرافی با ضدانقلاب

یک منبع آگاه:مقاومت در برابر باج خواهی عضو حلقه انحرافی دلیل اتهام زنی و تخریب معاون رییس جمهور است

تحرکات ضدامنیتی جریان انحرافی

مدیر سایت های حقیقت نیوز ، پیام خبرداد ، رهوا ، محرمانه نیوز ، محرمانه آنلاین و ...که امروز سایت صلح نیوز را اداره می کند بسیاری از خبرهای خود را به نقد این جریان که خود تا دیروز یکی از مدیران بخش رسانه ای آن بود اختصاص داده است .

در پایان چند نکته ؛

۱-آفتاب پرست های دنیای رسانه باید بدانند که همه تحرکات در فضای مجازی ثبت و ضبط می شود . به فکر آن دنیای خود باشید که به فرموده خداوند متعال ریز و درشت در آنجا محاسبه خواهد شد و چه بد جایگاهی در آن روز خواهید داشت ...

۲-و نکته ای خطاب به دولت محترم و روسای قوای مقننه و قضائیه ... پیش از آن که به تحسین ها و تکذیب های رسانه ها دل خوش کنید آفتاب پرست ها را بشناسید ...این افراد مانند ویروس به شما ضربه می زنند و پیش از آن که به خود آئید منافع خود را جمع کرده و رخت خویش را جای دیگری پهن می سازند ...به هوش باشید و فریب نخورید ...

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۳:۰۳محمدحسین 2 5

    زمانی که ایشان در دفتر مهندس مشایی رفت و آمد می کرد بارها نداشتن تعادل روحی و روانی وی از طریق نزدیکان به مهندس یادآوری می شد ولی شیوه مهندس کمتر طرد افراد بود. روزی که ایشان را برای استخدام به هلال احمر معرفی کرد یکی اعضای دفتر گفت که حسینخان مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد را جعل کرده وقصد دارد با آن استخدام شود ولی باز هم مهندس از وی حمایت کرد. در دولت جدید هم به مسءولین هلال احمر ماهیت این شخص و تخلفاتش یادآوری شد ولی متاسفانه باز هم حمایت کردند، 
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۱۴:۰۶ساده نيوز 1 1

    منتشر شد در ساده نيوز.
                                

نظر شما