شناسهٔ خبر: 45077 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ثبت‌نام مجدد برای دریافت یارانه درسال آینده

حاجی اظهار داشت: همچنین طبق این مصوبه، دولت می‌تواند یک رقم واحد را به عنوان یارانه نقدی در نظر نگیرد و به کسانی که درآمد بیشتری دارند، یارانه کمتر و به کسانی که درآمد کمتری دارند، یارانه بیشتر پرداخت کند.

به گزارش نماینده ؛ عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه می‌گوید، طبق مصوبه کمیسیون، سرپرستان خانوار باید اطلاعات خود را دوباره به دولت اعلام کنند و مجدداً برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.

حسینعلی حاجی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور با اشاره به مصوبه امروز این کمسیون اظهار داشت: پس از اتمام بررسی تبصره ۲۱ لایحه بودجه چند پیشنهاد به این تبصره الحاق شد که براساس یکی از مصوبات مقرر شد دولت یک رقم درآمدی را مشخص کند و بعد کسانی که زیر این رقم درآمد دارند، یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که بالاتر از این رقم درآمد داشته باشد، طبیعتا مستحق دریافت یارانه نقدی نیستند. البته اگر کسی نسبت به محاسبه اموال و دارایی‌ها، حساب بانکی و درآمد خود معترض باشد، این اعتراض مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: همچنین مقرر شده کسانی که زیر آن رقم، درآمد دارند در یک موعد مقرر اطلاعات خود را به دولت اعلام کنند و در واقع مجددا برای دریافت یارانه نقدی مجددا ثبت نام کنند تا یارانه نقدی بگیرند.

حاجی افزود: همچنین طبق این مصوبه، دولت می‌تواند یک رقم واحد را به عنوان یارانه نقدی در نظر نگیرد و به کسانی که درآمد بیشتری دارند، یارانه کمتر و به کسانی که درآمد کمتری دارند، یارانه بیشتر پرداخت کند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل افزایش انضباط مالی، مصوب شد که دولت در بخش ردیف‌های هدفمندی یارانه‌ها تا ۱۰ درصد اختیار جابه‌جایی داشته باشد.

این عضو کمیسیون تلفیق گفت: در حال حاضر کمیسیون تلفیق در حال بررسی پیشنهاداتی برای افزایش بودجه دفاعی کشور و تقویت بنیه دفاعی است

 

نظرات مخاطبان 0 4

  • ۱۳۹۲-۱۱-۰۸ ۰۹:۳۷ناشناس 0 0

    شما قیمت انرژی را گران نکنید یارانه نقدی بخوره توی سرتون انگار از حقوق شخصی خودتون می خواهید به مردم بدهید پول نفت سرمایه ملی ما ایرانی هاست از کیسه باباتون نمی بخشین که اینه همه گرونی بوجود آوردین پدر مردم دراومده یه کم به فکر اون دنیا هم باشید
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۰۹ ۲۲:۰۸ 0 0

    قيمت انرژي رو نبايد گران كنيد. قيمتها رو به چند سال قبل برگردونيد همه چيز درست ميشه. وگرنه با يارانه دادن چيزي درست نميشه. فكر كرديد مردم هيچي حاليشون نيست؟ كي بشه يه روزي حاليتون كنيم.به اميد اون روز!
                                
  • ۱۳۹۲-۱۱-۱۰ ۱۹:۵۹مرتضی 0 0

    سلام:باید قبل از اجرای پرداخت نقدی یارانه زیر ساخت و اصول مصرف انرزی رو درست کرد به طور مثلا صنایع خودرو سازی کشور رو سامان بدیم اینهمه کامیون و مینی بوس بالای 30 سال یا اینهمه خوذروی سواری پر مصرف بی کیفت چرا باید تو شهرهای ایران جولان بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یه نگاهی به نانوایی های شهرمون بزنیم ببینید با چه کیفتی تولید میشه چقدر نعمت خدا ضایعات میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    در فصل زمستان تو خونه های مردم بخاری هایه با راندان G استفاده میشه یعنی کمترین بهره دهی و بیشترین مصرف 
    باید فکری کنید برای استفاده درست و واقعی انرزی که اجرای همین امر چند برابر پول میره تو جیب مردم 
    با این کار هم در مصرف سوخت صرفه جویی میشه هم مردم پول کمتری به سوخت میدن و پول بیشتری تو جیبشون میمونه 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۱-۱۸ ۱۴:۴۴oooooo 0 0

    چرا باید ملت ایران در فقر باشند کشور های دیگه بااسایش زندگی میکنند هرچه کارمیکنیم نهار شاممون در نمیاد به فکر مردم باشید
                                

نظر شما