شناسهٔ خبر: 44747 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

عکس / چالش در زندگی خصوصی اوباما: شایعه یا واقعیت؟

رسانه های انگلیس از چالش هایی در زندگی خصوصی اوباما خبر داده اند.

به گزارش نماینده ؛این شایعات از هنگام مراسم تشییع نلسون ماندلا آغاز شد.  تصویر نه چندان خوشایند اوباما با نخست وزیر دانمارک در کنار چهره در هم  کشیده میشل اوباما بسیاری را در این فکر فرو برد که شاید این آغاز ماجرایی  کشدار در زندگی اوباما باشد.

حالا رسانه  های انگلیس خبر داده اند که در پی مراسم گرامیداشت نلسون ماندلا و آن  تصاویر نا خوشایند، درگیری لفظی شدیدی بین دو زوج شکل گرفته و کار به جایی  رسیده است که اوباما و همسرش جدای از یگدیگر به سر می برند. این رسانه ها  حتی پا را فراتر گذاشته و گفته اند که پای زنی دیگر نیز در زندگی اوباما به  میان آمده است.

اوباما

بر اساس  شایعات رسانه های انگلیسی، میشل اوباما گفته است تا پایان دوره ریاست  جمهوری اوباما با او خواهد بود اما در پایان این دوره او با فرزندانش ترجیح  می دهند در واشنگتن باقی بمانند، زمانی که اوباما به هاوایی بازخواهد گشت

در این حال  رسانه های واشنگتن نسبت به موضوع حساسیتی نشان نداده و شرایط را عادی می  دانند. این رسانه ها اوباما و همسرش را نمونه های خوبی از زوج آمریکایی می  دانند و معتقدند شایعات اساس درستی ندارد. امشب نیز مراسمی در  واشنگتن به  مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد میشل اوباما برگزار خواهد شد تا شاید برای  مدتی فتیله  این شایعات  را پایین بکشد.

در سال ۲۰۰۰  نیز دو کتاب از شایعاتی حاکی از جدال در زندگی خصوصی اوباما تا سر حد طلاق  نوشته بودند که بعدها فروکش کرد. به نظر می رسد رخدادهای زندگی رییس جمهور  فرانسه تا مدتی بحث های مربوط به زندگی خصوصی سایستمداران را داغ نگه  دارد..

 

برچسب‌ها:

نظر شما