شناسهٔ خبر: 43188 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی‌زاده مطرح کرد

رسیدگی به مسئله دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران تا روشن شدن موضوع

قاضی زاده4 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران، گفت: بدتر از این موضوع، این است که هیچ کس حاضر نیست مسئولیت این اقدام را بپذیرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سید امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با ۲ نفر از فتنه‌گران گفت: اتفاق بدتر در جریان دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با نسرین ستوده و جعفر پناهی این است که هیچ کس حاضر نیست مسئولیت این اقدام را بپذیرد، این دیدار یا با تصمیم مسئولان امر انجام شده و یا اینکه نقض حاکمیت کشور ما به حساب می‌آید.

وی افزود: تیم تشریفات هموار همراه هیئت اروپایی بوده و اینکه گفته می‌شود دیدار آنها با این ۲ نفر، پنهانی انجام شده نمی‌شود که این هیئت بدون تیم تشریفات و به طور مستقل در کشور راه بیفتند و دیدارهایی را به صورت پنهان داشته باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: اگر تصمیمی از سوی مسئولان در ارتباط با این دیدارها اتخاذ شده، باید اعلام شود و اگر تصمیمی اتخاذ نشده چگونه تعدادی از افراد در کشور هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند. این موضوع به صورت جدی باید مورد پیگیری قرار گیرد.

قاضی‌زاده اظهار داشت: نکته دیگری که در جریان این دیدارها باید به آن پرداخته شود، جوایزیست که این هیئت به ۲ عنصر ضدانقلاب اعطا می‌کند که در ارتباط با این موضوع پای استقلال کشور در میان است و موضوع دیگر بی‌احترامی این هیئت به مسئولان جمهوری اسلامی است.

وی افزود: به نظر می‌رسد که پس از مذاکرات ژنو، دشمن تا به این اندازه پررو شده که مرتبا ملت ایران را با کلام خود و حتی در خاک ما تحقیر می‌کند، غربیها پیش از این جرأت نمی‌کردند با ملت ما اینگونه صحبت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما