شناسهٔ خبر: 41991 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

واکنش صادق به نامه احمدی نژاد

مشاور رئیس‌جمهور گفت: پیش از این دولت، درگیر بگم‌بگم‌ها و بگوبگوها بوده است، اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.

به گزارش نماینده، محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نامه امروز محمود احمدی‌نژاد به حسن روحانی و دعوت از وی برای حضور در یک مناظره، گفت: در شرایط کنونی نگاشتن این نامه دردی را از کشور دوا نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور و دولتش به دنبال درمان دردهایی از کشور است که کشور 8 سال درگیر آن بوده و مردم  دچار آن بوده‌اند،‌ افزود: مردم به اندازه کافی دست به گریبان مشکلات متعدد هستند و نباید با چنین اقدامایت ذهن مردم را درگیر کرد.

مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: پیش از این دولت، درگیر "بگم‌بگم‌ها" و "بگو بگوها" بوده است، اما دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات و درمان دردهای ملت است.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۲-۰۹-۱۲ ۲۰:۵۵علی 2 1

    چه قدر قشنگ از مناظره فرار می کنند این افراد 
    شما اگر قرار هست بگم بگم و بگو بگو نداشته باشید  و به دنبال رفع مشکلات مردم هستید ، چرا به جای گزارش 100 روزه ، محاکمه احمدی نزاد رو پخش زنده کردید؟!
    دولت تدبیر و امید و راستگویان از مناظره با دولت به قول انها دروغ گویان و بی تدبیر و نا امیدد کننده مردم فرار نکنه ...
                                
  • ۱۳۹۲-۰۹-۱۵ ۱۷:۴۷ 0 0

    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است، وضعیت قبل و آمار احمدی نژاد مشخص و وضعیت فعلی و آمار هم مشخص، کدام به منطق و عقل نزدیکتر؟!!!
                                

نظر شما