شناسهٔ خبر: 41890 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قدوسی در واکنش به اظهارات خاتمی

مراقب نفوذ فتنه گران هستیم

قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ادعاهای اخیر رضا خاتمی مبنی بر گذشتن اصلاح‌طلبان از آنچه وی حق آنها در سال 88 دانسته، گفت: امثال خاتمی برای مطرح شدن، چنین اظهارات متوهمانه‌ای را بر زبان می‌آورند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به مصاحبه محمدرضا خاتمی با یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب پیرامون انتخابات سال‌های 88 و 92 و اینکه اصلاح‌طلبان از حق خود در حوادث سال 88 گذشت کرده‌اند، گفت: این گونه اظهارات تنها به یاوه‌گویی شباهت دارد و معمولا افرادی که در طول دوران زندگی خود دچار شکست فاحشی می‌شوند، سعی می‌کنند تا با بیان جملات و کلمات اغراق‌آمیز، فضای عمومی جامعه را متوجه هجویات خود کنند.

وی افزود: ‌اینگونه افراد آنقدر سخیف صحبت می‌کنند تا عکس‌العملی در جامعه نسبت به آنها به وجود آید و به همین میزان که اسم آنها در رسانه‌ها عنوان شود، راضی هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: اینکه برخی از افراد همچون سران فتنه و محمدرضا خاتمی فکر می‌کنند نتیجه انتخابات سال 92 ناشی از تجدید نظر مردم نسبت به مواضع انقلابی و حکیمانه آنها در مقابل فتنه 88 است، توهمی بیش نیست که بر پایه امید آنها به مطرح شدنشان مطرح می‌شود و به نوعی روزنه امیدی برای آنها به شمار می‌رود.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: ‌ملت ایران همچنان قدرتمندانه در مقابل جریان فتنه ایستاده و سر سوزنی از مواضع خود عدول نکرده و نمی‌کند و ضمن تعقیب فتنه، مراقب نفوذ آن در ساختارهای اجرایی کشور نیز هست و نسبت به کسانی که در دستگاه‌های اجرایی قصد دارند شرایطی مشابه شرایط فتنه 88 را به وجود آورند عکس‌العمل نشان می‌دهد.

گفتنی است رضا خاتمی در گفت‌وگو با یک روزنامه اصلاح طلب، مدعی شده که انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور، پیروزی اصلاح‌طلبان است.

وی مدعی شده است : «اصلاح‌طلبان در حوادث88 از حق خود گذشتند و مردم هم پاداش طلب اصلاح‌طلبان را در 24 خرداد دادند.»

برچسب‌ها:

نظر شما