شناسهٔ خبر: 41731 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لاریجانی :

اشتغال و تورم باید دغدغه دولت و همه دردمندان باشد

دیدار دکتر لاریجانی با یانگ جیه چی عضو شورای دولتی چین رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند حرکت شتابان اقتصادی هستیم، گفت: وضعیت معیشت مردم، اشتغال، تورم و بیکاری باید دغدغه مهم مجلس، دولت و همه دردمندان باشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت هفته بسیج در جمع نمایندگان و کارکنان بسیجی مجلس ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: خوشبختانه امسال هفته بسیج با شادی های دیگر ملت ایران قرین شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خوشحالی مردم از مذاکرات هسته ای ژنو، گفت: وزارت خارجه، وزیر امور خارجه و همکارانشان در مسئله هسته‌ای زحمات زیادی کشیدند که باعث خوشحالی ملت شد، ضمن اینکه توفیقاتی که در زمینه ورزش داشتیم به شادی های هفته بسیج اضافه کرد و امیدواریم ملت ایران همیشه شاد باشد.

 رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل اقتصادی و مشکل معیشت مردم، گفت: فهم درست شرایط و گام برداشتن متناسب با آن یکی از نکات مهم یعنی تحلیل واقعی از شرایط بین المللی، داخلی و منطقه ای است.

 لاریجانی با بیان اینکه امروز بیش از هر چیز نیازمند حرکت اقتصادی شتابان هستیم، افزود: شرایط داخلی کشور سخت است؛ وضعیت معیشت مردم اشتغال، تورم و بیکاری باید دغدغه مهم باشد و دولت و مجلس و همه دردمندان باید به این موضوع بپردازند که اگر به توانمند کردن اقتصاد کشور توجه شد اثر خود را در مسائل بین المللی خواهد گذاشت.

لاریجانی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه بسیج یکی از ارکان و ستون های استواری ملت، انقلاب و سرمایه ملی است گفت: به همین دلیل باید حرکت بسیج را خوب شناخت و از پایداری آن صیانت کرد.

نظر شما