شناسهٔ خبر: 41585 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

هجمه سایت انتخاب علیه وزیر امور خارجه

جواد ظریف 4 به نظر میرسد آشکارتر شدن رفتارهای متناقض غرب و پافشاری تیم دیپلماسی کشورمان بر حقوق اساسی ملت موجب رنجش خاطر رسانه های سازشکاری از قبیل انتخاب شده است.

جواد ظریف 4به گزارش «نماینده» سایت انتخاب که متاسفانه در فعالیت های اخیر خود برخوردها و موضع گیری های خلاف واقع و حتی دروغ فراوانی دارد در اقدام تعجب برانگیزی ادبیات مبتنی بر باورهای مذهبی دکتر ظریف را به معنای ادبیات پوپولیستی و عوام پسند تفسیر نمود و به وزیر خارجه هشدار داد که از این ادبیات استفاده نکند.

 

انتخاب نوشت: با وجود آن که رویکرد دولت اعتدال مبنی بر پرهیز از استفاده از ادبیات و شیوه های عوام پسند یا پوپولیستی می باشد، برخی اظهارات و برخوردهای تیم مذاکره کننده هسته ای، خطر تکرار شیوه برخورد دولت احمدی نژاد با سیاست خارجی را هشدار می دهد.

 

انتخاب در مطلب خود به ادبیات مورد نظرش که توسط ظریف به کار رفته نیز اشاره نموده و این ادبیات را نشان دهنده پوپولیست بودن ظریف معرفی کرده است: از جمله اظهاراتی از وزیر محترم امور خارجه که پس از بازگشت به نیویورک، نحوه نشستن بر روی صندلی در مذاکرات را به هدایت الهی نسبت داده بود یا این اظهارات ایشان پس از مذاکرات نیمه تمام گذشته در ژنو گفت: «البته آن توفیقات تقریبا شبیه معجزه بود که به این میزان پیشرفت کردیم؛ هنوز هم به نظر من، علی رغم برخی مخالفت هایی که شد و با وجود اینکه مذاکرات بیشتر مدت، بیش از آنکه بین ما و ۱+۵ باشد، داخل ۱+۵ بود، اما الحمدلله پیشرفت خوبی داشتیم». نشانه هایی از رفتار پوپولیستی دکتر ظریف است.

 

به نظر می رسد با توجه به آشکارتر شدن رفتارهای متناقض غرب علیه ایران برای قاطبه ملت و نیز پافشاری تیم دیپلماسی کشورمان بر حقوق اساسی ملت و کوتاه نیامدن علیه زیاده خواهی های دولت های غربی، موجب رنجش خاطر رسانه های سازشکاری از قبیل سایت انتخاب شده است که اینگونه به طور رسمی به باورهای دینی مردم و نیز رویکرد دستگاه دیپلماسی کشور به طور همزمان حمله می کنند.

نظر شما