شناسهٔ خبر: 41565 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نادران: شاید ناچار به استیضاح زنگنه شویم

عضو کمیسیون برنامه بودجه گفت: مجلس پیگیر قرارداد کرسنت است، تاکنون جلساتی را با وزیر نفت داشته ایم و در صورتی که تذکر و سوال از وزیر نفت در این باره به نتیجه نرسد ناچار به استیضاح میشویم.

الیاس نادرانبه گزارش «نماینده»، الیاس نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با مهر، در خصوص تقاضای جمعی از نمایندگان برای بررسی پرونده قراردادهای نفتی کرسنت، توتال و استات اویل در کمیسیون انرژی اظهار داشت: هدف ما از پیگیری قرار داد کرسنت دفاع از حقوق ملت ایران در دادگاه لاهه است. وی با بیان اینکه نباید به خاطر کسانی که در پرونده فساد کرسنت مشارکت داشتند از حقوق ملت کوتاه آمد و دولت جدید باید وظیفه خودش را دراین خصوص انجام دهد، گفت: در این موضوع از وزیر نفت سوال کردیم و جلساتی را نیز با وی داشته ایم.

 

نادران با بیان اینکه هنوز جلسه رسمی با زنگنه نداشتیم و منتظریم تا کمیسیون زمان این جلسه را مشخص کند گفت: اگر تذکر و سوال از وزیر نفت به نتیجه نرسد ناچار به استیضاح می شویم. عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که دلیل دفاع زنگنه از قرارداد کرسنت چیست گفت: من نمیدانم؛ وزیر نفت باید به مجلس توضیحات خود را ارائه کند.

نظر شما