شناسهٔ خبر: 41490 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

ایرانپور در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

وزیر پیشنهادی موضع خود را در قبال فتنه ۸۸ تشریح کند

علی ایرانپور 4 نماینده مردم مبارکه در مجلس خواستار تشریح موضع وزیر پیشنهادی در خصوص وقایع فتنه سال ۸۸ شد.

علی ایرانپور 4به گزارش «نماینده» به نقل از فارس، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت این وزارتخانه گفت: حساسیت وزارت ورزش و جوانان به خصوص به دلیل گستردگی وظایف آن در حوزه ورزش و جوانان بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

وی افزود: بخصوص در حوزه ورزش که طرفداران زیادی در داخل کشوردارد و همچنین حوزه جوانان که بخش‌ وسیعی از جمعیت فعال کشور را در برمی گیرد.

 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای گودرزی میری توانمند است و سالهای متمادی در عرصه ورزشی در دانشگاه فعالیت کرده است اما باید بگوییم که ایشان در حوزه وزارت ورزش و جوانان تا چه اندازه موثر است.

 

ایرانپور با اشاره به اینکه در طی سالهای گذشته وزن بخش ورزش سنگین‌تر از بخش جوانان بوده است گفت: برنامه‌های آقای گودرزی در حوزه جوانان چیست؟ امروز بخش عمده‌ای از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهد و ایشان به صورت کامل باید توضیح دهند که چه برنامه زمانبندی‌ شده‌ای برای حل مشکلات جوانان در کشور دارد.

 

وی افزود: نکته دیگر اینجاست که برنامه آقای گودرزی برای تیم‌های شهرستانی که با کمترین بودجه و امکانات بیشترین بازدهی را در کشور دارد چیست؟

 

وی افزود: بخش اعظم مبالغ مالی وزارت ورزش و جوانان بر روی تیم‌های پایتخت‌نشین سرمایه‌گذاری می‌شود و به تیم‌های شهرستانی توجه کمتری می‌شود. آقای گودرزی چه برنامه‌ای برای رفع این مسئله دارد؟

 

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رابطه با موضوع طرح‌های نیمه تمام هم‌اکنون پروژه‌هایی در کشور وجود دارد که عمر آنها به دهها سال می‌رسد که نمونه ان ورزشگاه نقش جهان است که سالها از قول مساعد مقامات سازمان تربیت بدنی برای تکمیل آن می‌گذرد.

 

وی افزود: ورزشگاه مبارکه با ۶۰۰ هزار متر مربع زیربنا کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته است و یکی از درخواست‌های مردم عزیز شهر مبارکه تکمیل این ورزشگاه است.

 

ایرانپور در پایان سخنان خود همچنین به بحث موضع وزیر پیشنهادی در خصوص فتنه سال ۸۸ پرداخت و گفت: امیدوارم ایشان مواضع خود را در این باره به خوبی تشریح کنند.

نظر شما