شناسهٔ خبر: 41470 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

خاتمی: احمدی نژاد ما را به وحدت رساند

خاتمی روحانی 2 محمد خاتمی در دیدار با خانواده موسوی و کروبی گفته است: روحانی و ناطق برای ما قابل احترامند اما نه به عنوان یک اصلاح‌طلب بلکه به دلیل مواضع مشترکی که با هم داریم.

خاتمی روحانیبه گزارش «نماینده» به نقل از مشرق، محمد خاتمی در دیدار اخیر خود با خانواده کروبی و موسوی گفته است: نباید از روحانی انتظار یک اصلاح‌طلب تمام‌عیار را داشت، او خود را مستقل می‌داند.

 

خاتمی درباره علت حمایت از روحانی در انتخابات، افزوده است: راز حمایت ما از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری این بود که مواضع او نسبت به دیگر کاندیداها به ما نزدیک‌تر بود. او پس از رسیدن به قدرت تنها نیروهای درجه دو و سه و حاشیه‌ای اصلاحات را به کار گرفته است.

 

وی همچنین با استراتژیک خواندن وحدت این روزها با روحانی و ناطق تصریح کرده است: روحانی و ناطق برای ما قابل احترامند اما نه به عنوان یک اصلاح‌طلب بلکه به دلیل مواضع مشترکی که با هم داریم. این از خواص احمدی‌نژاد بود که ما را تا آستانه وحدت پیش برد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۲۶ ۱۵:۰۸ 0 1

    متاسفانه تجربه حمایت اصلاح طلبان از یک کاندیدای غیر اصلاح طلب یا معتدل در انتخابات 92 جواب نداد و اینکه با وجود شخصیت روشنفکر و اصلاح طلبی چون دکتر عارف از کاندیدای اعتدالگرا و غیر اصلاح طلب حمایت شد یک اشتباه محض بود و از این به بعد باید در انتخابات پیش رو اصلاح طلبان اگر قصد حضور داشتند به یک کاندیدای کاملا اصلاح طلب وارد صحنه شوند 
                                

نظر شما