شناسهٔ خبر: 41453 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

مرسی: با قاتلان مردم آشتی نخواهم کرد

رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در دیدار با اعضای‌ هیات دفاع خود در زندان تاکید کرده است که با عاملان کشتار مردم آشتی نخواهد کرد.

به گزارش «نماینده» به نقل از تسنیم به نقل از رأی‌الیوم، ایمن ناهد عضو هیات قانونی دفاع از متهمان احداث کاخ الاتحادیة اعلام کرد محمد‌مرسی دیروز سه‌شنبه (21 آبان) دردیدار با اعضای‌ هیات دفاع خود در زندان  تاکید کرده است که با عاملان کشتار مردم آشتی نمی‌کند.

 

وی افزود که مرسی در این دیدار ضمن فرستادن درود به مردم مصر به آن‌ها وعده داده است که مقاومت را ادامه دهد و با قاتلان آشتی نکند. ناهد در ادامه گفت که مرسی در دیدار با اعضای هیات دفاع خود با اشاره به این نکته که خون وی از خون مردم مصر که درراه مشروعیت و آزادی به شهادت رسیده‌اند رنگین‌تر نیست تاکید کرده است که تسلیم فشارها نخواهد شد.

 

لازم به ذکر است که منابع نزدیک به هیات دفاع از متهمان حوادث کاخ ریاست‌جمهور ی الاتحادیه دیروز در گفتگو  با خبرگزاری آناتولی اذعان داشته‌اند که این هیات روز چهارشنبه (22 آبان) به منظور رساندن پیام مرسی به مردم کنفرانسی مطبوعاتی در قاهره برگزار خواهند کرد.

 

عضو هیات قانونی دفاع از مرسی در ادامه افزود که مرسی همچنین به هیات دفاع خود وکالت داده است که از طرف وی تدابیر و اقدامات قانونی به منظور محاکمه رهبران کودتا و حامیانشان را انجام دهند.

 

ناهد اعلام کرد وکلای مرسی طی روزهای آینده  به منظور ارائه دادخواست علیه کودتاچیان  اقدامات قانونی را انجام خواهند داد.

برچسب‌ها:

نظر شما