شناسهٔ خبر: 41393 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

روایت کوچک زاده از تلاش‌ دولتیها برای‌ رأی‌ نیاوردن‌‌ سجادی

کوچک زاده 2 نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حمایت فراکسیون اصولگرایان از رای‌آوری سجادی گفت: برخی طرفداران دولت به صراحت به دنبال رای نیاوردن آقای سجادی بودند.

مهدی کوچک زادهبه گزارش «نماینده» به نقل از فارس، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، درباره دلایل عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ضمن اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی این اتفاق برخی ویژگی‌های آقای سجادی همچون عدم تسلط در حوزه جوانان بود، گفت: موافقان و طرفداران دولت در مجلس به دنبال راهنمایی مخالفان برای صحبت‌های موثرتر علیه آقای سجادی بودند.

 

 

وی با اشاره به اینکه بخش اعظم اصولگرایان به وزیر پیشنهاد ورزش و جوانان رای داده بودند، گفت: من به عینه شاهد بودم که برخی از نمایندگان طرفدار رئیس جمهور و دولت در مجلس به صراحت از ابراز پشیمانی آقای سجادی درباره نقش‌آفرینی وی در مجلس ششم ابراز ناراحتی می‌کردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین موافقان و طرفداران دولت در مجلس به دنبال راهنمایی مخالفان برای صحبت‌های موثرتر علیه آقای سجادی بودند.

 

کوچک زاده ادامه داد: چهره‌های شاخص فراکسیون اصولگرایان، همگی از رای آقای سجادی حمایت می‌کردند چرا که نگران بودند عدم رای آوری وی سبب ایجاد تشنج بین دولت و مجلس شود و همانگونه که شاهد بودید هیچکدام از منتقدین رئیس جمهور در میان اصولگرایان به عنوان مخالف آقای سجادی ثبت‌نام نکردند.

نظر شما