شناسهٔ خبر: 41367 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جلیلی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

سجادی از تجربه لازم برای اداره وزارت ورزش و جوانان برخوردار است

اسماعیل جلیلی4 نماینده مردم مسجد سلیمان با اشاره به اهمیت توجه به برنامه‌محوری در وزارتخانه ورزش و جوانان، گفت که سجادی از تجربه لازم برای اداره این وزارتخانه برخوردار است.

اسماعیل جلیلی4به گزارش «نماینده» به نقل از فارس، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: باید تلاش شود تا فردی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود که توانایی لازم را برای هدایت این وزارتخانه داشته باشد. امروز اگر ما شاهد بی‌ثباتی در عرصه ورزش کشور هستیم این بی‌ثباتی ناشی از بی‌برنامگی در وزارت ورزش است فردی توانمند و بابرنامه برای اداره این وزارتخانه انتخاب شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها به خاطر بی‌ثباتی‌های موجود به حداقل خود می‌رسد.

 

وی افزود: امروز آقای سجادی با توان و تجربه خود در این حوزه این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانیم با رویکرد برنامه‌محور برای دستیابی به ثبات لازم در حوزه ورزش و جوانان دست پیدا کنیم. اگر امروز ضرورتی می‌بینیم که باید استراتژی‌ها، اهداف و ساختار وزارت ورزش تغییراتی را داشته باشد این تغییرات نیازمند وجود مدیری است که دارای شناخت کافی از لایه‌های مختلف حوزه ورزش برخوردار باشد. آقای دکتر سجادی با عنوان فردی باتجربه هم در حوزه وزارت آموزش و پرورش و هم در وزارت ورزش و جوانان این شایستگی را برای احراز پست وزارت ورزش در اختیار دارد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اگر امروز نگرانیم که چرا برنامه راهبردی و توسعه نظام جامعه ورزش ما به سرانجام نرسیده نیازمند آن است وزیری انتخاب شود که توان شناخت حوزه ورزش استراتژی‌های آن اهداف بلند‌مدت و برنامه‌های عملیاتی آن را درک کرده باشد.

نظر شما