شناسهٔ خبر: 41327 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حاشیه هایی زشت از برخورد محافظان حسن روحانی

حسن روحانی 4 به رسم ایام ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و نامه هایی که مردم به وی میدادند، در مراسم تشییع پیکر عسکراولادی، وقتی پیرزنی قصد داشت نامه اش را به رئیس جمهور برساند، اتفاقی عجیب رخ داد و برخوردی بسیار عجیب تر با وی شد.

حسن روحانیبه گزارش «نماینده» به نقل از تسنیم، دیروز پس از اقامه نماز بر پیکر عسکر اولادی، برخورد محافظین رئیس جمهور با خبرنگاران و مردم خبرساز شد.

 

در حاشیه مراسم تشییع پیکر عسکراولادی، خبرنگاران با دیدن رئیس‌جمهور به‌سمت وی رفتند تا سؤالاتی را پیرامون شخصیت حبیب‌الله عسکراولادی از وی بپرسند که در این میان با ممانعت ‌محافظان رئیس‌جمهور روبه‌رو شدند. در این میان یکی از اعضای تیم حفاظتی رئیس‌جمهور، ضبط صوت یکی از خبرنگاران را از دست وی گرفت و همین مسئله موجب شد این خبرنگار سؤالش را فراموش کند و برای گرفتن رکوردر خود از محافظ روحانی به تقلا بیفتد.

 

همچنین یک زن کهنسال با سماجت موفق شد خود را در تونل خروجی مدرسه عالی مطهری نزدیک و پشت سر رئیس جمهور برساند که البته یکی از محافظان روحانی با هل دادن این پیرزن به‌سمت دیوار موجب شد وی از تصمیم خود برای صحبت با رئیس‌جمهور منصرف شود، البته این پیرزن با خونسردی نامه‌ای را به محافظ رئیس‌جمهور داد تا از این طریق نامه‌اش به دست روحانی برسد اما این محافظ پس از چند قدم راه‌رفتن نامه پیرزن را مُچاله کرد و به‌دور انداخت.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۱۳:۳۴علی 2 11

    واقعا خجالت داره 
    این مردم سرمایه های ما هستند !!! 
    نکنه در سفر های "پایش و پویش" سخنرانی در جمع مردم هم حذف بشه؟
                                
  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۸ ۱۷:۳۴دارکوب السلطنه 1 7

    دولت اعتدال _ دولت دسته کلید + دولت راستگویان ؟ = دولت بلدوزر کریدر داس غلتک .............. ؟!
                                

نظر شما