شناسهٔ خبر: 41310 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

۱۵۰ نماینده به روحانی نامه نوشتند

۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از او درخواست کردند در برخی انتصابات وزارت علوم مداخله کند و خواستار تجدید نظر در بعضی از این انتصابات شدند.

مجلس 1به گزارش «نماینده» به نقل از فارس، شاهین محمد صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خانه ملت اعلام کرد حدود ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس، درباره برخی انتصابات در وزارت علوم، به حسن روحانی رئیس جمهور نامه‌ای ارسال و از او درخواست تجدید نظر کردند.

 

در بخشی از این نامه آمده است: ما نمایندگان امضا کننده این نامه که قلبا و قویا علاقمند به همکاری با دولت جنابعالی هستیم، مصرانه خواستاریم که جناب آقای دکتر فرجی دانا را به تجدید نظر در این انتصابات و برخی انتصابات سوال برانگیز دیگر دلالت فرمایید.

 

در ادامه این نامه آمده است: ما نگران آنیم که چنین رفتارهایی فضای روشن و مثبت فعلی رابطه مجلس و دولت را تیره سازد و موجب بروز واکنش‌هایی شود که جز ایجاد مشکل برای دولت و اتلاف وقت و نیروی همگان در بر نخواهد داشت.

 

این نمایندگان مجلس در پایان درخواست کردند که آقای رئیس جمهور خودش درباره این موضوع مداخله کند و جلوی این مشکل را بگیرد.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۶:۵۹سهراب 0 0

    اوّلا :  انتخاب همکار حقّ قانونی وزیر است اگر این حق از او گرفته شود چگونه میتواند انجام وظیفه کند؟
    ثانیا : نمایندگان محترم که قانگذاری میکنند خود باید بیش از دیگرن به آن پایبند باشند . نه اینکه از رئیس جمهور بخواهند قانون شکنی کند . 
    ثالثا : همه میدانیم روحانی روحانی احمدی نژاد نیست .
    
    
                                
  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۰۲:۳۱ق 0 0

    با سلام
    
    چرا با اینکه دولت آقای روحانی شعار اعتدال میدهد در استان لرستان آقای بازوند در حال قلع و قمع مدیران اصولگرا است. آن هم نه اینکه به جای آنها از افراد معتدل یا متعهد بگذارد. فعلا در استانداری هر چه انتصاب می کند از افراد افراطی و تندروی چپ که اکثرا طرفدار و حامی فتنه 88 بودند انتصاب می کند. 
    
    ما آقای بازوند را نهی از منکر می کنیم و امیدواریم که در انتصابات از نیروهای متدین و متعهد و انقلابی استفاده نماید نه فقط از نخاله های یک طیف منحرف . 
    
    آقای بازوند پست های مدیریتی ارث و میراث کسی نیستند تا آنها را به خلاف بذل و بخشش کنید. این پستها میراث گرانبهای شهیدان هستند و شما در قبال آنها مسئولید. 
    
    اگر شما استانداران قبلی را به باد انتقاد می گیرید پس شما شیوه آنها را دنبال نکنید .از خدا بترسید.
    
    والسلام علی من التبع الهدی 
                                

نظر شما