شناسهٔ خبر: 41273 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

در نطق میان دستور مطرح شد؛

اعتراض نماینده خوزستان به انتصابات وزیر علوم + صوت

شکرخدا موسوی 4 نماینده مردم اهواز در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور گفت: با کدام معیار فردی را که از مجلس رای اعتماد برای وزارت علوم نمی گیرد را به عنوان قائم مقامک وزارت علوم منصوب می نمایند؟ آیا این دهن کجی به مجلس نیست؟

به گزارش «نماینده» شکرخدا موسوی نماینده مردم خوزستان امروز در نطق میان دستور با اشاره به عدم امکان فراموش کردن فتنه ۸۸ گفت: این چه ظلم بزرگی به نظام است که برخی شرم دارند از تریبون مجلس از فتنه نام ببرند. مگر می شود خیانت و بی بصیرتی محض نخبگان خاموش و همراهان غافل فتنه را از یاد برد.

 

موسوی افزود: با صدای بلند و باافتخار می گویم مجلس بیدار و انقلابی سنگر نخست دفاع از حریم ولایت، امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب است.

 

نماینده اهواز با اشاره به اینکه برخی از همین الان در حال تعیین رئیس مجلس آینده هستند، خطاب به لاریجانی اظهار داشت: آیا زمان آن نرسیده که اصولگرایان مجلس به وحدت برسند و فراکسیونی واحد تشکیل دهند؟

 

موسوی با یادآوری این عبارت رئیس جمهور که «با داس نیامده ام بلکه با کلید تدبیر آمده ام» خاطرنشان کرد: شواهد و قرائن این گفته شما را تایید نمی کند؛ برخی از اعضای دولت شما به جای داس با کمباین در حال درو کردن مدیران هستند.

 

وی از رئیس جمهور پرسید: با کدام معیار فردی را که از مجلس رای اعتماد برای وزارت علوم نمی گیرد به عنوان قائم مقام وزارت علوم منصوب می نمایند؟ آیا این دهن کجی به مجلس نیست؟

درحال بارگزاری...

دریافت فایل نطق موسوی نماینده خوزستان با حجم
1 MB

نظر شما