شناسهٔ خبر: 41264 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون آموزش:

انتصابات جدید وزارت علوم سه شنبه در مجلس بررسی میشود

بشیری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره انتصابات اخیر دکتر فرجی دانا در وزارت علوم گفت: این انتصابات و حکمهایی که وزیر علوم به برخی افراد داده اند روز سه شنبه با حضور اعضای کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد تا نگرانی اعضا در این باره برطرف شود.

بشیریفرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» بیان کرد:برخی انتصابات در وزارت علوم اتفاق افتاده است که تاحدی گلایه نمایندگان مجلس را در پی داشته است.

 

وی ادامه داد: دیروز اعضای کمیسیون آموزش نگرانی هایی داشتند و بنا شد در جلسه سه شنبه این موارد را اعلام کنیم با توجه به اینکه ما قبل از دادن رای اعتماد به دکتر فرجی دانا از ایشان خواسته بودیم تا فضای آموزش عالی را با تدبیر اداره کنند و ایشان هم پذیرفته بود.

 

نماینده مردم تهران و پاکدشت در مجلس تصریح کرد: دکتر فرجی دانا با این حرکت ها و انتصابات نشان می دهند که بدنبال ایجاد التهابات و نگرانی هایی در مجموعه اموزش عالی هستند.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۳ ۲۲:۴۰دانشجو 0 3

    انشاء الله دیری نخواهد رسید که مردم شما رانیز تغییر خواهند داد.
                                
  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۶ ۱۷:۱۴سهراب 0 3

    شما را به خدا بگدارید مملکت آرامش پیدا کند اگر میتوانید فکری به وضع معیشت مردم بکنید ،تورم بالای 40 در صد را مهار کنید ، بی کاری را حل کنید .رشد منفی اقتصای را درست کنید . فکری به حال بیماران صعب العلاج که توان خرید داروهای گران قیمت را ندارند و با مرگ دست وپنجه نرم میکنند بکنید و ......اگر نمیتوانید لا اقل جلو پای دولت سنگ اندازی نکنیدوبگذارید کارش را انجام دهد . خدا خیرتان بدهد.
                                

نظر شما