شناسهٔ خبر: 41261 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون آموزش:

انتصابات فرجی دانا، ناقض تعهد وی به مجلس است

عطاءاله سلطانی صبور 4 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره انتصابهای اخیر در وزارت علوم گفت: وزیر علوم در حالی این افراد فعال در فتنه را به کار گرفت که پیش از رای اعتماد قول داده بود از غوغاسالاران در وزارت علوم استفاده نکند.

عطاءاله سلطانی صبورعطاء اله سلطانی صبور در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به انتصابات روز گذشته وزیر علوم اظهار کرد: دکتر فرجی دانا مدیر هستند و حق دارند با سلیقه خودشان انتخاب معاونان و مشاوران شان را انجام دهند. اما انتصاب کسانی که برای نظام مشکل ایجاد کرده اند در پست های کلیدی وزارت خانه ها خلاف مصلحت نظام است. 

 

نماینده مردم همدان در مجلس در عین حال خاطر نشان کرد: دکتر فرجی دانا این اشتباه را در حالی انجام دادند که در کمیسیون آموزش تعهد داده بودند از این افراد غوغاسالار استفاده نمی کنند و این موضوع عدم پایبندی به تعهد در ایشان را می رساند.

 

سلطانی صبور اظهار داشت: قبلا به ایشان گفتم که در باره شما می گویند که لجوج و یکدنده هستید، اما ایشان گفت من معتدل هستم ما نیز به ایشان رای دادیم زیرا می گفتند ایشان انسان متدینی هستند. بخاطر اینکه دیگران گفتند و ما ایشان را نمی شناختیم. برای نمایندگان این جناح و آن جناح معنا ندارد و مهم نیست بلکه نظام اهمیت دارد.

 

عضو کمیسیون آموزش در پایان تصریح کرد: وزیر علوم خلاف گفته ای که یبش از رای گیری داشته اند عمل کردند و از عناصری که در فتنه نقش داشتند استفاده کردند.

نظر شما