شناسهٔ خبر: 41260 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

فرجی‌دانا درباره انتصابات جنجالی اش توضیح داد

وزیر علوم دلیل انتصاب دکتر توفیقی و میلی منفرد در وزارت علوم را اعلام کرد.

فرجی دانابه گزارش «نماینده» به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات به انتصاب جعفر میلی‌منفرد و جعفر توفیقی در وزارت علوم واکنش نشان داد.

 

او دراین باره به خانه ملت گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتقاداتی نسبت به انتصابات اخیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری داشتند از این رو از رضا فرجی‌دانا برای حضور در کمیسیون و توضیحاتی در این باره دعوت شد. نمایندگان به دلیل انتصاب توفیقی و میلی‌منفرد در بدنه وزارت علوم از وزیر برای حضور در جلسه بعدی کمیسیون دعوت کردند.

 

اما امروز رضا فرجی دانا، وزیر علوم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان امور دانشجویان، دلیل انتصابات خود را در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

 

وی گفت: نمی خواستیم در ستاد وزارت علوم با توجه به برنامه های ارائه شده در مجلس رکود ایجاد شود. چندین تن از مسئولان وزارت علوم تغییر کرده بودند و لازم بود از دوستانی که مفید فایده بودند بخواهیم در سمت های جدید فعالیت کنند.

 

فرجی دانا گفت: از تمام دوستانی که در وزارت علوم منشا خیر بوده اند تشکر کردیم و لازم است مدیران دیگر هم تعیین تکلیف شوند.

 

وزیر علوم درباره انتصاب معاون فرهنگی گفت: در روزهای آینده رایزنی هایی در خصوص تغییر معاون فرهنگی وزارت علوم صورت می گیرد و به زودی اعلام می شود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۴۱ 1 0

    قربونت شم فرجی دانا این دزدا وجیره خوارا رو بنداز بیرون ! ایول به میلی منفرد
                                

نظر شما