شناسهٔ خبر: 41208 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت جریان اصلاحات از مردم برای شرکت در مراسم ۱۳ آبان

مجید محتشمی‌ 4 سخنگوی جبهه اصلاح طلبان گفت: این جبهه از آحاد مردم آگاه و استکبار ستیز برای شرکت در مراسم ۱۳ آبان دعوت می‌کند.

مجید محتشمی‌​به گزارش «نماینده» به نقل از تسنیم، مجید محتشمی‌ سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با اشاره به پیش رو بودن یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: روز ۱۳ آبان روز فتح لانه جاسوسی آمریکا و روز استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران است. این روز هر چند به‌عنوان واقعه در یک مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، اما برای همه مقاطع بعداز پیروزی انقلاب قابل حفظ است.

 

وی، باطن و هسته مرکزی انقلاب اسلامی را مبارزه دائمی با جریان استکبار خواند و افزود: در مکتب اسلام به مبارزه دائمی بین حق و باطل اشاره شده است.

 

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان جریان استکباری را فزون‌طلب و برترطلب عنوان کرد و با بیان اینکه این جریان همواره در طول تاریخ مزاحم جبهه حق‌طلبان در جوامع بشری بوده است، تاکیدکرد: به همین دلیل ۱۳ آبان به‌عنوان روز استکبارستیزی باید به صورت دائمی در باطن و هسته مبارزات ملت قهرمان ایران در قبال غرب به رهبری آمریکا مورد توجه قرار گیرد.

 

محتشمی در عین حال تصریح کرد: اما این مبارزه طلبی دائمی نباید مبنایی برای قهر دائمی در روابط بین الملل باشد، از این رو جبهه اصلاح طلبان حمایت خود را از مذاکرات ایران با دولت‌های قدرتمند دنیا اعلام می‌کند. البته از دیپلمات‌های ایران می خواهیم در عین برابری با صلابت در مذاکرات ورود پیدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه باید در دستور کار رئیس جمهور و دولت قرار گیرد، افزود: معتقدیم برابرخواهی و ظلم ستیزی می‌تواند در جای جای مذاکرات حضور خود را به‌جریان استکباری تحمیل کند.

 

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با بیان این مطلب که تنها خط قرمز در مذاکرات ایران رژیم صهیونیستی است، گفت: این رژیم به‌عنوان غاصب سرزمین‌های مقدس اسلامی شناخته می‌شود، بنابراین تنها خط قرمز ما در مذاکرات است.

 

محتشمی در ادامه با اعلام اینکه جبهه اصلاح‌طلبان از مردم برای شرکت در مراسم ۱۳ آبان دعوت می‌کند، اظهارداشت: از آحاد ملت بزرگ و آگاه و استکبار ستیز ایران اسلامی می‌خواهیم در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند و امیدوار هستیم واقعه تاریخی استکبار ستیزی در قالب سمبل و نمونه در همه مکان‌ها و زمان‌ها من‌جمله در طول مذاکرات سرلوحه رفتار و زبان دیپلماسی ما باشد.

نظر شما