شناسهٔ خبر: 41077 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

حمایت جمعی از فعالان رسانه ای اصولگرا از عملکرد مجلس شورای اسلامی

مجلس 1 در این بیانیه آمده: مجلس شورای اسلامی چه در جلسه احراز صلاحیت کلیت کابینه و چه در جلسه امروز در یک انتخاب منطقی و اصولی فارغ از تمام لابی گریها به وظیفه خود عمل نمود.

مجلس 1به گزارش «نماینده»، جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصولگرا در حمایت از عملکرد مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم بیانیه ای بدین شرح صادر کردند:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سرانجام پس از هفته ها تلاش و فشارهای فراوان از طرف برخی جریان های مبنی بر تعیین تکلیف برای مجلس شورای اسلامی در رای دادن به سه وزیر باقی مانده کابینه یازدهم، انتظارها به سر آمد و جلسه بررسی صلاحیت سه وزیر باقیمانده برگزار شد.

 

جلسه ای که طی آن بدنه مجلس شورای اسلامی همانند دو ماه گذشته – زمان بررسی کابینه دولت یازدهم - بار دیگر ثابت نمود که هرگز در مسیر صیانت از منافع و خواست ملت اسیر باندبازی و لابی گری برخی گروه های متشکل و شناخته شده قرار نمیگرد

 

نمایندگان محترم مجلس چه در جلسه احراز صلاحیت کلیت کابینه و چه در جلسه امروز در یک انتخاب منطقی و اصولی فارغ از تمام لابی گری ها به وظیفه خود عمل نمودند. وظیفه ای که نه در محظورات شبه اخلاقی - از قبیل نامانوس بودن رد صلاحیت وزیر پیشنهادی یک وزارت خانه برای دومین بار - قرار گرفت و نه احساسی نمودن فضای مجلس از طرف برخی افراد به جای پاسخ دادن به سوالات منطقی نمایندگان توانست خدشه ای در ادای این وظیفه ایجاد نماید.

 

مجلس اصولگرا در اقدامی انقلابی نشان داد در مصالح مردم دقیق بوده و تحت تاثیر احساسات نیست. وظیفه خود می دانیم از بزرگان مجلس همچون آقایان لاریجانی، حدادعادل و دیگر نمایندگان ملت تشکر نماییم.

 

بی شک تداوم چنین همراهی آگاهانه ای میان مجلس و دولت بدون تعارفات مغایر با منافع ملی می تواند از نفوذ و تاثیرگذاری جریان های افراطی در بخش های مختلف دولت جلوگیری نماید و مانع ایجاد حواشی غیر ضرور در مسیر حرکت دولت و مجلس شود.

نظر شما