شناسهٔ خبر: 41064 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عثمانی در موافقت با صالحی:

مافیای ورزش میخواهد صالحی وزیر نشود + صوت

محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه بیشتر مخالفان آقای صالحی دغدغه اختلاف سرانه ورزشی را ندارند، گفت: مافیا دست به دست هم دادند تا نگذارند صالحی امیری وزیر ورزش شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس اظهار داشت: رفع بی‌عدالتی از برنامه‌های آقای صالحی امیری است.

 

وی ادامه داد: بیشتر مخالفان آقای صالحی دغدغه اختلاف سرانه ورزشی را ندارند. البته این مافیا دست به دست هم دادند تا نگذارند صالحی امیری وزیر ورزش شود.

 

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: جلوگیری از سیاسی‌کاری از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش است. البته مخالفان صالحی امیری سیاسی هستند، اما باید گفت ورزش سیاسی نیست و نباید آن را سیاسی کرد. وزارت ورزش باید غیر سیاسی باقی بماند.

 

عثمانی ادامه داد: برنامه صالحی امیری جلوگیری از محرومیت ورزش روستایی است. البته من از حوزه محرومی هستم و روستاییان ما لنگ یک توپ فوتبال هستند، اما در تهران و اصفهان میلیاردها تومان به یک ورزشکار می‌دهند. از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش، اخلاق در ورزش است. چرا که ورزش ما از اخلاق فاصله گرفته و کسی را می‌خواهد که توجه به اخلاق ورزشکاری را مانند منش حضرت علی و پهلوانان در دستور کار قرار دهد .

 

وی خاطر نشان کرد: مشارکت دادن زنان در ورزش ، عمومی کردن ورزش از طریق توسعه ورزش همگانی و توجه به ورزش و جانبازان از دیگر برنامه‌ های وی محسوب می‌شود. ما در کشور در مورد همه چیز آموزش داریم، اما برای آموزش خانوادگی زن و شوهر آموزش نداریم. قرار است که صالحی امیری آموزش خانوادگی را در بین جوانان ترویج دهد و این اقدام می‌تواند منجر به کاهش طلاق شود.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل نطق محمدقسیم عثمانی در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش با حجم
1 MB

نظر شما