شناسهٔ خبر: 41043 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

لاهوتی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

فرجی‌دانا معتقد به علم و تحقیق در فضای آرام و با نشاط است

مهرداد لاهوتی 4 نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به علم و تحقیق در فضای آرام و بانشاط معتقد است.

به گزارش «نماینده» به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در پشت تریبون مجلس قرار گرفت، با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره فرجی‌دانا گفت: آقای هروی از مشکلات و مسائل جاری وزارت علوم گفتند ولی آقای فرجی دانا تازه قرار است در صورت تأیید مجلس به این وزارتخانه بروند و قرار نیست مشکلات قبل را وی پاسخ دهد.

 

نماینده مردم لنگرود انتقاد یکی از نمایندگان به عدم پرداخت به موضوعات دانش‌بنیان در برنامه فرجی‌دانا را رد کرده و تصریح کرد: در برنامه آقای فرجی‌دانا به این موضوع توجه جدی شده و تمام 74 بند از برنامه ارائه شده از سوی وی منطبق بر اسناد بالادستی و برنامه پنجم است.

 

وی دغدغه نمایندگان مخالف در مورد عدم تناسب منابع مالی موجود و برنامه‌های فرجی‌دانا را دغدغه‌ای درست خواند و افزود: باید با کمک مجلس دغدغه‌ها در مورد منابع مالی وزارت علوم حل شود.

 

لاهوتی تعهد اخلاقی فرجی‌دانا را یکی از شاخصه‌های وی معرفی و ادامه داد: وزیر پیشنهادی علوم فردی ولایتمدار و دارای خانواده مذهبی و از مؤسسین سپاه استان فارس بوده است.

 

نماینده مردم لنگرود با اشاره به تحصیلات فرجی‌دانا اضافه کرد: وزیر پیشنهادی علوم از دانشمندان برجسته کشور بوده و سلسله مراتب کاری را دنبال و تمام سوابق کاری‌اش در وزارت علوم بوده است.

 

وی مدیریت فرجی‌دانا در دانشگاه تهران را یادآور شد و تصریح کرد: در زمان وی در دانشگاه تهران هیچگونه التهابی را شاهد نبودیم و از رشد علمی خوبی برخوردار بودیم.

 

لاهوتی افزود: آقای فرجی دانا اعتقاد دارد علم و تحقیق باید در فضای آرام و بانشاط در کنار هم قرار داشته باشد.

 

نماینده مردم لنگرود با اشاره به آمار فراوان فرار مغزها از کشور اظهار داشت: آقای فرجی دانا اعتقاد دارد این سرمایه‌های علمی باید در داخل کشور حفظ شوند.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه فرجی‌دانا همان میزان که به علم و پژوهش اعتقاد دارد به مسائل فرهنگی نیز معتقد است، از نمایندگان خواست به وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد دهند.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل نطق مهرداد لاهوتی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم با حجم
1 MB

برچسب‌ها:

نظر شما