شناسهٔ خبر: 41035 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

فانی از بدنه آموزش و پرورش است/ انتقاد از فضای سیاسی کشور

باقری بناب 4 نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: فانی از بدنه آموزش و پرورش است و در طرح‌های زیادی در این وزارت‌خانه طی سال‌های گذشته نقش اساسی داشته است.

باقری بناب 4به گزارش «نماینده» به نقل از فارس، رضا باقری بناب نماینده مردم بناب در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه اکثر مردم آقای فانی را می‌شناسند و چندان نیازی نیست که از کارنامه ایشان دفاع کرد زیرا وی فردی است که مدیریت خود را از مدرسه آغاز کرده تا به اینجا رسیده است.

 

وی با اشاره به شاخص‌های مسئولین در جامعه اسلامی از نگاه حضرت امیر(ع) افزود: درایت، معرفت، عدالت، قوت و سلامت در مدیریت فانی به چشم می‌آید و ایشان اعتدال را که شعار انتخاباتی ریاست جمهوری نیز بود را به خوبی می‌شناسند.

 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فانی به کارهای تیمی و جمعی می‌اندیشد خاطرنشان کرد: متأسفانه در گذشته آموزش و پرورش از کارهای تک‌نفره و نگاه‌های تک‌بعدی ضربه خورده است و امیدواریم که مشکل این وزارتخانه با نگاه کارشناسی فانی برطرف شود.

 

باقری از بدنه آموزش و پرورش بودن را یکی دیگر از شاخص‌های مثبت فانی برشمرد و افزود: ایشان در طرح‌های زیادی در آموزش و پرورش در طی سال‌های گذشته نقش اساسی داشته است.

 

وی در ادامه سخنانش با انتقاد از انتصاب استانداران در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: هرچند بنده گلایه‌های شدیدی به دولت در انتخاب استانداران دارم اما دفاع از فانی در جای خودش محفوظ است.

 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فضای سیاسی کشور از نهادهای امنیتی و قوه قضاییه خواست تا نظارت خود را بر تهمت‌ها و افتراهایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود بیش از پیش معطوف نمایند.

 

باقری در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولین در رسانه‌ها احترام یکدیگر را حفظ نکنند مطمئناً‌ دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز مراعات حال ما را نخواهند کرد.

نظر شما