شناسهٔ خبر: 40960 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

رسولی خبر داد؛

بررسی‌ وزرای پیشنهادی در فراکسیون اصولگرایان همچنان ادامه داد

فراکسیون اصولگرایان 4 مسئول دفتر رئیس فراکسیون اصولگرایان گفت: جلسه دیشب فراکسیون اصولگرایان صرف بحث و بررسی وضعیت ۳ وزیر پیشنهادی شد و فراکسیون به جمع‌بندی قطعی نرسید.

امیرابراهیم رسولیبه گزارش «نماینده» به نقل از فارس، امیرابراهیم رسولی مسئول دفتر غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان با اشاره به جلسه شب گذشته فراکسیون اصولگرایان مجلس با سه وزیر پیشنهادی اظهارداشت: این جلسه به بررسی شبهات و مسائل مختلف مربوط به آنان اختصاص داشت.

 

 

مسئول دفتر رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح‌کرد: در این نشست علی‌اصغر فانی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، سپس سیدرضا صالحی‌امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و رضا فرجی‌دانا وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری حاضر شدند و به سؤالات نمایندگان پاسخ دادند.

 

وی با بیان اینکه این جلسه در فضایی صمیمی برگزار شد، یادآور شد: بیشترین سؤال نمایندگان پیرامون وضعیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برگزار شد.

 

رسولی در پاسخ به این سؤال که آیا فراکسیون در جلسه شب گذشته برای رأی دادن یا ندادن به وزیری به نتیجه رسید، ادامه داد: خیر؛ جلسه دیشب صرف بحث و بررسی وضعیت این وزرا شد و فراکسیون به جمع‌بندی قطعی نرسید و بررسی‌ها ادامه دارد.

نظر شما