شناسهٔ خبر: 40957 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مذاکره با حضور وندی شرمن را تحریم کنید

پیشنهاد روزنامه کیهان به تیم هسته‌ای

وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا و عضو ارشد تیم مذاکره‌ کننده این کشور در ۱+۵ از جمله مقامات آمریکایی است که طی روزهای اخیر تحرکات دسیسه‌آمیز خودش علیه جمهوری اسلامی را شدت بخشیده است.

وندی شرمنبه گزارش «نماینده»، روزنامه کیهان امروز نوشت: علی‌رغم رویکرد مثبت ایران به مذاکرات هسته‌ای، اظهارات و مواجهه طرف آمریکایی نشان می‌دهد آنها سیاست کینه‌توزانه خود را دنبال می‌کنند.

 

وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده این کشور در ۱+۵ از جمله مقامات آمریکایی است که طی روزهای اخیر تحرکات دسیسه‌آمیز خودش علیه جمهوری اسلامی را شدت بخشیده است. وندی شرمن در حالی این هفته در جلسه‌ای محرمانه به کنگره آمریکا درخصوص گفت‌وگوهای ۱+۵ و ایران که هفته گذشته در ژنو برگزار شد، گزارش‌ می‌دهد که صریحا خط باقی ماندن تحریم‌ها بر ضد کشورمان را پیگیری می‌کند.

 

شرمن در اظهاراتی که در روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس‌تایمز بازتاب یافته است، با بیان اینکه ما به دنبال حذف تحریم‌های وسیع علیه ایران نخواهیم بود و تنها به ایران فرصت می‌دهیم برای از بین بردن نگرانی‌های ما، مدتی «استراحت» کند، در توهینی علنی به مردم کشورمان ادعا کرد که فریب و نیرنگ قسمتی از DNA ایرانیان است!

 

روز گذشته نیز یکی از اعضای ارشد مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به ادامه یافتن تحریم‌ها علیه ایران تصریح کرد: وندی شرمن نمایندگان را مطمئن کرده است که تحریم‌های ضد ایرانی کاهش نمی‌یابد.

 

بنابراین، با توجه به پیگیری تحریم‌های ضدایرانی از سوی وندی شرمن و همزمان اظهارات توهین‌آمیز او علیه ملت بزرگ ایران، شایسته است تیم هسته‌ای کشورمان با این عنصر غیرقابل اعتماد آمریکایی به مذاکره ننشیند و این کمترین برخورد با رویکرد خصمانه و کینه‌توزانه اوست.

نظر شما