شناسهٔ خبر: 40938 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

گفت و گوی اختصاصی/ عضو فراکسیون اصولگرایان:

سن بالا و مواضع افراطی از نکات منفی وزرای پیشنهادی است

زهره طبیب زاده 4 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، ضمن تقدیر از برخورد واقع بینانه رئیس جمهور در عدم معرفی توفیقی، تصریح کرد: کسی که در حرمت شکنی از نظام اسلامی خط شکنی کرده به هیچ وجه لیاقت معرفی برای تصدی وزارتخانه را نداشته و این بخش قضیه را ما به فال نیک میگیریم.

زهره طبیب زادهزهره طبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به معرفی گزینه های دولت برای تصدی سه وزارتخانه باقی مانده گفت: وزرای پیشنهادی برای تصدی سه وزارتخانه را اصلاح طلب، مسن و ناکار آمد می دانم.
 
وی در عین حال ضمن بیان این مطلب که عدم معرفی توفیقی را به فال نیک می گیریم، خاطرنشان کرد: البته رای آوری آنها بستگی به نظر نمایندگان مجلس دارد.
 
 
طبیب زاده ضمن تقدیر از برخورد واقع بینانه رئیس جمهور در عدم معرفی توفیقی، تصریح کرد: کسی که در حرمت شکنی از نظام اسلامی خط شکنی کرده به هیچ وجه لیاقت معرفی برای تصدی وزارتخانه را نداشته و این بخش قضیه را ما به فال نیک می گیریم. 

 

وی در عین حال درباره معرفی فرجی دانا و صالحی امیری افزود: آقایان فرجی دانا و صالحی امیری از چهره های تند اصلاح طلب هستند که دیدگاه هایشان برای اداره دو وزراتخانه ای که با جوانان و و به خصوص مباحث سیاسی مرتبط است قابل انتقاد و نقد است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش نیز اضافه کرد: آقای دکتر فانی هم علیرغم اینکه آموزش پرورشی هستند و علیرغم توان کارشناسی شان در این حوزه ولی به دلیل سن بالایشان از تونایی و کارایی لازم برای تصدی این مسئولیت برخوردار نیستند.

نظرات مخاطبان 1 2

  • ۱۳۹۲-۰۸-۰۵ ۱۴:۰۷ضدفتنه 0 0

    آفرين بر اين شير زن 
    
    انشاءالله حضرت زينب (س) نگهدارش باشه
                                
  • ۱۳۹۲-۰۸-۰۵ ۱۵:۱۱صادقی 0 0

    باسلام 
    من فکر میکنم  خانم طیب زاده خود شما چه صلاحیتی دارید برای نمایندگی مجلس قبول ندارید اگر افراد تند رویی مثل شما صلاحیت تعیین نکنند انسان ها
    را مثل میوه بد خوب نکنند مردم خیلی خوب می دانند که چه کسی صادق است
                                

نظر شما