شناسهٔ خبر: 40922 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نجفی: خانمها هم حق دارند قلیان بکشند/ قلیان، تخصص مرعشی است

محمدعلی نجفی 4 رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره محدودیت برای کشیدن قلیان توسط خانم‌ها در بعضی اماکن گفت: با این موضوع مخالفم. حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم؛ دو پک هم آنها بزنند چه مشکلی دارد؟

محمدعلی نجفیبه گزارش «نماینده» به نقل از فارس، محمد علی نجفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در برنامه پایش در برابر پرسش های متنوعی قرار گرفت.

 

موافق قلیانم / چقدر امکان نفس کشیدن برای مردم گذاشتیم؟

معاون رئیس جمهور در بخشی از این برنامه گفت: موافق قلیانم در محیط های مشخص با استانداردهای کافی. ببینید چقدر امکان تحرک، تفریح و حتی نفس کشیدن برای مردم باقی گذاشته ایم؟ نمی گویم هر رستورانی، سرو شود.

 

وی ادامه داد: جلوی قلیان را بگیریم همراه با قلیان چیزهای دیگری هم وارد فضای خانه می شود.

 

نجفی درباره محدودیت ها برای مصرف قلیان، توسط خانم ها هم گفت: با این مخالفم، حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم دو پک هم آنها بزنند چه مشکلی دارد؟ می دانم خیلی ها با حرف های من مخالف هستند اما ببینیم مجموع محدودیت ها قابل دفاع هستند؟ اگر نبود بدانیم بعضی محدودیت ها را زیاد به مردم تحمیل می کنیم و در تصمیمات، تردید کنیم.

 

اگر بناست قلیان باشد بین زن و مرد تفاوت نباشد

نجفی گفت: علما می گویند هر چیز که منع می کنید انسان حریص می شود، اگر این را ملاک تصمیم گیری بگذاریم شاید به این نتیجه برسیم بعضی تصمیمات قبلی اشتباه بوده است.

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: اگر بناست، قلیان باشد برای زن و مرد نباید تفاوت باشد.

 

نجفی با اشاره به واکنش های موافق و مخالفی که از سوی مردم در برنامه درباره اظهار نظرش در خصوص قلیان اعلام شد، پیشنهاد داد تا تلویزیون نظرسنجی درباره قلیان بگذارد.

 

تخصص مرعشی، قلیان است!

مجری برنامه از نجفی پرسید: اگر موضوع یکی از برنامه های «مناظره» که جمعه ها از شبکه یک سیما پخش می شود را به «قلیان» اختصاص دهیم شما می آیید؟ که رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هم پاسخ داد: تخصص من قلیان نیست، تخصص آقای مرعشی (رئیس سازمان میراث فرهنگی در دولت هشتم)، قلیان است، ایشان را دعوت کنید! 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۸-۰۱ ۲۰:۳۵امیر 0 0

    اگر شما دوست داری بری قهوه خانه قلیان بکشید خوب بروید چرا با این حرفهای دون شآن یک آدم فرهنگی باعث بد آموزی در بین مردم بخصوص جوانان می شوید واقعآ برای دولت تدبیر متآسفم که چنین دولتمردانی با این طرز تفکر دارد!!!!
                                

نظر شما