شناسهٔ خبر: 40807 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پرداخت یارانه های مهرماه به تعویق افتاد

جهانگیری در همایش روز ملی استاندارد عنوان داشت: یارانه ماه مهر که قرار بود امروز پرداخت شود با چند روز تاخیر پرداخت خواهد شد.

به گزارش «نماینده» به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت تدبیر و امید، امروز طی حضور در مراسم روز ملی استاندارد عنوان داشت: تاکنون دو ماه از یارانه‌ها پرداخت شده است و ماه سوم که قرار بود امروز پرداخت شود با چند روز تاخیر پرداخت خواهد شد.

 

وی ضمن اشاره به اینکه رشد اقتصادی کشور در سال ۹۲ بسیار نامناسب است تصریح کرد: ما نمی‌توانیم معجزه کنیم اما در سیاست‌های کوتاه مدت خود به طور حتم تصمیماتی را برای رشد منفی اقتصاد کشور انجام و آن را تا پایان سال به صفر خواهیم رساند.

 

وی ضمن امیدواری بر اینکه در سال ۹۳ رکود تورم را کنترل خواهیم نمود تصریح کرد: رکود در اقتصاد برطرف واحدها با نشاط به فعالیت خود ادامه و نقدینگی بخش صنعت و تولید با همکاری تمام دستگاه‌ها انجام خواهد شد.

 

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه در بودجه کشور دولت درصدد است با توجه به کسری‌ها به حد معقولی مصارف را انجام دهد اضافه کرد: دولت تا کنون دو ماه از یارانه نقدی مردم را پرداخت کرده و ماه سوم که قرار بود امروز پرداخت شود با چند روز تاخیر به حساب خانوارها واریز می شود.

 

وی افزود: پیمانکاران نیز در این مسیر طلب‌های متعددی از دولت دارند که دولت بخش قابل توجهی از بدهی‌های خود را به پیمانکاران پرداخت خواهد نمود.

نظر شما