شناسهٔ خبر: 40769 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

توصیه های غیرقانونی مجری تلویزیون به مردم

محمود شهریاری درباره تأسیس تلویزیون خصوصی و مزیت‌هایی که دارد گفت: اگر بخش خصوصی در تلویزیون راه بیافتد، رقابت ایجاد می‌شود و جنب و جوشی هم در رادیو و تلویزیون ما به وجود می‌آید.

محمود شهریاریبه گزارش «نماینده»، محمود شهریاری در گفت و گو با ایسنا گفت: یادتان باشد در انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی به کسانی رأی بدهید که طرفدار تأسیس تلویزیون خصوصی هستند؛ زیرا اگر طرح تاسیس تلوزیون خصوصی مطرح شود و نمایندگان روی این مساله خیلی مصر باشند، چنانچه این مصوبه توسط شورای نگهبان هم رد می‌شود، اصرار نمایندگان باعث می شود مصوبه به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار می‌شود و در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصیت‌هایی حضور دارند که نسبت به ماجرای تلویزیون خصوصی وقوف کامل دارند و این طرح را به تصویب می رسانند.

 

شهریاری در پایان سخنانش با اظهار امیدواری بر اینکه طرح تأسیس تلویزیون خصوصی تصویب شود، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال، آقای هاشمی رفسنجانی در حال حاضر به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با این مساله موافق هستند. همچنین آقای محسن رضایی دبیر مجمع و در کنارشان آقای احمدی‌نژاد که به تازگی وارد این مجمع شده‌اند. قطعا خلاء تلویزیون بخش خصوصی را احساس می‌کنند، بنابراین مطمئنا این طرح تصویب می‌شود. پس مردم به نمایندگانی رأی بدهند که این مصوبه را در دستور کاری‌شان داشته باشند که شورای نگهبان آن را رد کند و به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود تا ان‌شاالله تصویب شود.

نظر شما