شناسهٔ خبر: 40710 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

به بهانه سکوت سایت «اعتدال»

دفاع از هولوکاست، آب به آسیاب دشمن ریختن است

هولوکاست 4 چرا هنگامی که دشمنان مبانی مشروعیت حقه ما یعنی اسلام، فرهنگ و تمدن، دفاع و ... را مورد هجمه و تشکیک قرار داده اند، این طور از مبانی دست ساز و دروغین مشروعیت دشمنانمان دفاع کرده و آب به آسیاب آنها میریزیم؟

اعتدال 5به گزارش «نماینده»، پایگاه خبری-تحلیلی اعتدال، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت یهودیان ایرانی در سرزمینمان با عنوان «یهودیان ایران چگونه زندگی می کنند؟»، صحبت های «الیزا مسعودی پناه» از یهودیان ایرانی مبنی بر ابراز رضایتمندی از وضعیت یهودیان در ایران را منتشر کرد

 

 

 

وی در خلال صحبت هایش گفته است: «یهودیان ایرانی امیدوارند با ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان چهره ای معتدل وضعیت آنها بهتر شود. روحانی کسی است که به تازگی تمامی جنایت های ضدانسانی از جمله جنایت های نازی ها علیه یهودیان را محکوم کرده است. این روند مخالف رویکرد محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران است که در صحت هولوکاست تشکیک می کرد.»

 

جالب توجه است که مسعودی پناه صریحا با رد تشکیک در هولوکاست آن را تایید کرده است و اعتدال نه تنها واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده بلکه آن را منتشر کرده است.

 

جا دارد متذکر شویم که مقام معظم رهبری مکررا هولوکاست را افسانه دانسته و می دانند.

 

هولوکاست فی الواقع ابزاریست برای مظلوم نمایی صهیونیست ها برای اخذ غرامات بی مبنا و تجاوزکاری های جاه طلبانه.

 

شایان ذکر است که محمود احمدی نژاد اگر تشکیکی در هولوکاست کرد، این تشکیک یک تشکیک علمی بود. زیرا وی آنها را به گفتگوی دیالکتیک و بررسی تاریخ برای اثبات هولوکاست دعوت نمود لکن ایشان بجای قدم نهادن در میدان تعقل، جواب وی را با پرخاشگری های سیاسی دادند. ما می گوییم: «هاتو برهانکم، ان کنتم صادقین»

 

بعلاوه بر فرض محال که هولوکاست واقعیت داشته باشد، باز هم جای این پرسش باقیست: چرا فلسطینیان (مسلمانان) می بایست تاوان جنایتی را بدهند که آلمان ها (نازی ها) مرتکب شده اند.

 

از «اعتدال» می خواهیم تا اندکی عدالت که لازمه اعتدال است را در دستور کار خود قرار دهد. چرا هنگامی که دشمنان مبانی مشروعیت حقه ما یعنی اسلام، فرهنگ و تمدن، دفاع و ... را مورد هجمه و تشکیک قرار داده اند، این طور از مبانی دست ساز و دروغین مشروعیت دشمنان ما دفاع کرده و آب به آسیاب آن ها می ریزد؟

 

و سر آخر اینکه اعتدال باید متضمن عدالت باشد و عدالت یعنی هرکاری از هر لحاظ سرجای خودش انجام شود. اینکه یکی به نعل بزنیم و یکی به میخ اعتدال نیست. عدالت گاه ایجاب می کند به اشد حالات رفتار کنیم و گاه با نرمی لطافت.

نظر شما