شناسهٔ خبر: 40540 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

فائزه هاشمی: زندان برایم هتل اوین بود/ از روحانی گله دارم

فائزه هاشمی در مجمع زنان اصلاح طلب در مشهد ضمن ابراز رضایت از دوران زندانی بودنش اظهار کرد: چه در میان اصلاح طلب و چه در میان تدبیر امیدی و ... نگاه مردانه حاکم است.

حاشیه دادگاه فائزه هاشمیبه گزارش «نماینده» به نقل از تسنیم، فائزه هاشمی در دیدار با مجمع زنان اصلاح طلب ضمن آرزو برای اینکه همه یک بار زندان را تجربه کنند، عنوان داشت: زندان برایم هتل اوین بود. از روحانی جز در حیطه زنان رضایت دارم.

 

فائزه هاشمی رفسنجانی در این دیدار، در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه حقیقت دارد که زندان شما نظیر هتل‌ بوده تصریح کرد: از روی انصاف باید حرف بزنیم که زندان اوین بند زنان شرایط خوبی دارد و در واقع می‌توان گفت برای من هتل اوین بود.

 

هاشمی اضافه کرد: در مورد اینکه امکانات زندان خوب شده باید بگویم که در دوره‌ای که مرعشی در زندان بود به دلیل ارتباطات خود با رئیس زندان‌ها توانست مقداری آنجا را تجهیز کند و وقتی من به زندان رفتم تجهیزات و امکانات خوبی در زندان وجود داشت.

 

وی گفت: در ابتدای زندانی‌شدنم یادداشتی با عنوان زندانی یک دانشگاه است را منتشر کردم و من امروز خوشحالم چراکه واقعا زندان برای من دانشگاه بود و در آنجا تجارب بسیاری را کسب کردم.

 

وی با لحن شوخی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه برای یک بار هم که شده زندان را تجربه کنند.

 

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: در یک ماه قبل در مصاحبه‌هایم گفتم که از روحانی رضایت دارم به جز حیطه زنان، آنچه مشاهده می‌شود در حیطه زنان چه اصلاح‌طلب، چه اصولگرایان و چه تدبیر و امید نگاه مردانه وجود دارد و به زنان توجه نمی‌شود.

نظر شما