شناسهٔ خبر: 40479 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

ایراد سخنرانی روحانی از نظر عضو مجلس خبرگان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یک ایراد به سخنان رئیس جمهور وارد است که انشاالله سهوی بوده، چرا که یقینا موضع جمهوری اسلامی این نیست.

آیت الله محسن حیدریبه گزارش «نماینده» آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اصل گفتگو با دشمن جنبه منفی ندارد، اظهار کرد: اینکه آمریکائی‌ها در ابتدای راه و بعد از نخستین گفتگوی تلفنی روسای جمهور درباره اینکه چه کسی تماس برقرار کرده، سیاست شیطانی خود را اجرا می‌کنند، تاییدی بر عدم خوش بینی رهبر انقلاب به مذاکره با آمریکا است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور در اجلاسیه سازمان ملل خوب بود، افزود: متاسفانه در اجلاسیه خلع سلاح، آقای رئیس جمهور گفت: «اسرائیل باید فوراً به پیمان منع اشاعه سلاح هسته‌ای بپیوندد» که به کار بردن این تعبیر لازمه به رسمیت شناخته شدن این رژیم است.

 

آیت الله حیدری افزود: این ایراد به سخنان روحانی وارد است و انشاالله سهوی بوده، چرا که یقینا موضع جمهوری اسلامی این نیست.

 

وی با اشاره به سخنان صریح امام خمینی و مواضع روشن مقام معظم رهبری گفت: این رژیم یک رژیم اشغالگر و افراد آن مشتی غاصب هستند که اهل خانه را بیرون کرده‌اند و نه کشور دارند و نه هویت، لذا باید در به کار بردن تعابیر دقت کرد.

نظر شما