شناسهٔ خبر: 40395 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تحریف موضع رهبری توسط مدیر مسئول سایت انتخاب

گویا برای مصطفی فقیهی راهبردهای نظام حکم تصمیمات یک شبه ی برخی عناصر تندروی جریان دوم خرداد را دارد که اینگونه به راحتی آنها را دچار تغییر میبیند. آن هم راهبردهایی که در رابطه با آمریکا و کارنامه ای سیاه و قطور از جنایتهای آنها علیه ایران و تمامی مظلومین وجود دارد.

به گزارش «نماینده» در حالی که مقام معظم رهبری از تاکتیک نرمش قهرمانانه در تعامل با غرب سخن گفتند و اکثر رسانه های جریان دوم خرداد نیز از این مفهوم تحت عنوان تاکتیک یاد کردند اما مصطفی فقیهی مدیر مسئول سایت دوم خردادی انتخاب در یک موضع گیری عجیب مدعی تغییر «راهبرد» نظام اسلامی در مواجهه با غرب شد!

 

البته ممکن است مصطفی فقیهی به طور سهوی بین مفهوم تاکتیک و راهبرد را خلط کرده باشد که در این صورت و با چنین خطای بزرگی چندان زیبنده سایت انتخاب نخواهد بود که فردی با چنین خطای فاحشی عنوان مدیر مسئولی در این سایت را داشته باشد و چنانچه این نظر دیدگاه واقعی این شخص باشد در این صورت نه تنها در این رابطه از سایر دوم خرددای ها در تندروی و افراط گری پیشی خواهد گرفت بلکه عملا دست به تحریف دیدگاه و نظرات مقام معظم رهبری نیز زده است.

 

فقیهی در یادداشت خود چنین نوشته است: «اگر آمریکایی ها حتی احتمال می دادند که آنچه دکتر روحانی در نیویورک یا در تهران یا هر جای دیگر می گوید، سخنانی است که با نظریات رهبر معظم انقلاب تفاوت دارد، بی تردید مانند سال های اخیر، اهمیت چندانی بدان نمی دادند. این سخنان و نظریات وقتی ارزش دیپلماتیک «تام و تمام» یافت که آمریکایی ها و غربی ها دریافتند آنچه روحانی می گوید ترجمان راهبرد جدید انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است».

 

گویا برای مصطفی فقیهی راهبردهای نظام حکم تصمیمات یک شبه ی برخی عناصر تندروی جریان دوم خرداد را دارد که اینگونه به راحتی آنها را دچار تغییر می بیند. آن هم راهبردهایی که در رابطه با آمریکا و کارنامه ای سیاه و قطور از جنایت های آنها علیه ایران و تمامی مظلومین وجود دارد.

نظر شما