شناسهٔ خبر: 40329 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

حضور صهیونیستها در مکه و مدینه برای موسم حج + تصاویر

تأمین امنیت مراسم حج امسال به یکی از مشهورترین شرکتهای حمایتی و امنیتی جهان واگذار شده که با وجود اینکه یک شرکت انگلیسی است اما اسرائیلی ها را به ابزار و ادوات شکنجه ممنوعه بین المللی مجهز میکند.

G4Sبه گزارش «نماینده» به نقل از ۵۹۸، برخی از منابع خبری عربستانی روز گذشته با اعلام خبر قرارداد آل سعود با یک شرکت صهیونیستی در خصوص مسئولیت امنیتی مراسم حج امسال، در گزارشی ماهیت شرکت G۴S و پشت پرده این اقدام آل سعود را فاش کردند.

 

 

 

منابع آگاه از عربستان دولت ریاض از سال ۲۰۱۰ با یک شرکت صهیونیستی برای ارائه خدمات امنیتی در مکه مکرمه و مدینه منوره طی برگزاری مراسم حج قرارداد امضا کرده است، به گونه ای که این شرکت به طور پنهانی برای تضمین امنیت و سلامت مناطق مقدس مذکور در خلال موسم سالیانه حج فعالیت دارد و همچنین این شرکت قرار است با گروه های حاجیان که از سراسر جهان می آیند، تعامل کند.

 

بر اساس این اطلاعات، یک شرکت امنیتی که روابط گسترده ای با صهیونیستها دارد و با اعتراضات گسترده ای در اروپا به علت تجاوز به حقوق بشر روبرو شده است، نیز بیش از دو میلیون حاجی مسلمان را از نقاط مختلف جهان تا کمتر از یک ماه دیگر مورد استقبال قرار می دهد و برای تامین امنیت حجاج و اماکن مقدسه طی موسم حج فعالیت خواهد کرد.

 

G4S

نماینده شرکت G۴S در عربستان سعودی

 

شرکت مذکور که نام اختصاری اش (G۴S) است یکی از مشهورترین شرکت های حمایتی و امنیتی در جهان است و با وجود اینکه یک شرکت انگلیسی است اما این شرکت اسرائیلی ها را به ابزار و ادوات شکنجه ممنوعه بین المللی مجهز می کند.

 

G4S

ماموران امنیتی شرکت G۴S

 

همچنین این شرکت صهیونیستها را به سلاح هایی که برای سرکوب به کار گرفته می شود و سلاح های دیگری که موجب مرگ افراد تحت شکنجه در زندان های رژیم صهیونیستی می شود، مجهز می کند.

 

شرکت (G۴S) که یک شرکت امنیتی و بین المللی مشهور است خدمات دهی خود را به دولت عربستان از سال ۲۰۱۰ بعد از آنکه شرکت ویژه ای در این کشور تحت عنوان ( المجال- جی فور اس)تاسیس کرده است، شروع کرد و شهر ساحلی جده را که در ۸۰ کیلومتری مکه مکرمه قرار دارد، به عنوان مقر خود برگزیده است.

 

این شرکت عربستانی که به طور کامل به شرکت انگلیسی مذکور که شرکت مادر به شمار می رود، تعلق دارد، توسط "خالد البغدادی" یک شهروند عربستانی اداره می شود و این فرد یکی از نیروهای امنیتی سابق در عربستان است و در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی شرکت در جده کار می کند.

 

منابع آگاه مذکور توانسته اند به یک شماره از مجله داخلی که شرکت مذکور در مقر اصلی اش در لندن منتشر می کند، دست بیابند و اطلاعات مندرج در این مجله حاکی از  آن است که شعبه این شرکت در لندن در حقیقت عملیات امنیتی متعلق به حج را مدیریت می کند و در یک کلام باید گفت که شرکت (G۴S) تسهیلات لازم و شرایط نقل و انتقال بیش از سه میلیون حاجی که سالیانه مکه مکرمه را زیارت می کنند، فراهم می نماید.

نظر شما