شناسهٔ خبر: 40308 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

روزنامه آرمان دست ظریف را در دست کری گذاشت

ظریف کری کاش لااقل در نقاشی صفحه یک امروز آرمان که دست ظریف را در دست کری گذاشته است قطره های خون ملتهای مظلوم جهان را نشان میداد که از دستان کری به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا میچکد.

ظریف کریبه گزارش «نماینده» روزنامه آرمان در روزهای اخیر علاوه بر حفظ روال قبلی خود در پرداختن تمام و کمال به خانواده هاشمی، پروژه دیگری را نیز به شرح وظایف خود اضافه نموده که متاسفانه این پروژه سرشار از نشانه های ذلت پذیری و عقب نشینی های غیر اصولی از خواسته های ملت ایران است.

 

روزنامه آرمان چندی پیش بعد از آنکه اوباما در یک مصاحبه تلویزیونی رسما با ادبیات جنگ طلبانه و توهین آمیز خود تهران را تهدید به حمله نظامی کرد در یک عکس تعجب برانگیز در صفحه اول خود اوباما را در حال نگارش نامه به روحانی به تصویر کشید. البته تصویری با بیشترین وضوح و کیفیت ممکن.

 

امروز هم این روزنامه با ساختن تصویری مبنی بر دست دادن ظریف با کری دوباره این پروژه جدید خود را به تماشا گذاشت. به نظر می رسد تحریریه این روزنامه چندان شناختی از مسائل دیپلماسی و بین الملل ندارند و حتی موضع گیری های صریح دکتر روحانی علیه آمریکا مبنی بر کنار گذاشتن زبان تهدید و استفاده از زبان تکریم و نیز عدم در نظر گرفتن پیش شرط های مختلف برای مذاکره هم تاثیری در خط خبری این روزنامه ندارد.

 

از کنار هم گذاشتن مواضع و اخبار اخیر این روزنامه که مصادف با اتفاقات مربوط به نشست شصت و هشتم سازمان ملل است به نظر می رسد نه تنها روحیه و تفکر هنر دیپلماسی در برخی جریان ها و عناصر وجود ندارد بلکه تنها مترصد فرصتی برای تقدیم کردن تمام امتیازات یک طرفه به دشمن بیگانه هستند. دشمنی که در جنایت های ده ها ساله خود علیه ملت ایران کارنامه ای کریه و سیاه از خود به جای گذاشته، امروز در صفحه اول روزنامه آرمان در مقام یک منجی ظهور می کند.

 

صفحه یک روزنامه آرمان شاهد ظهور وزیر خارجه کشوری است که حامی اصلی متجاوز بعثی علیه ایران در دفاع مقدس بود. روزنامه آرمان امروز با کسی مصافحه یک طرفه انجام داد که پاسدار منافع آمریکاست. کشوری که خون تنها حدود سیصد هزار جوان ایرانی در جنگ را بر زمین ریخت. کاش لااقل در نقاشی صفحه یک امروز آرمان که دست ظریف را در دست کری گذاشته است قطره های خون جوانان ایرانی را نشان می داد که از دستان کری به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا می چکد.

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۲-۰۷-۰۵ ۰۳:۴۵نا شناس 2 2

    فکر می کنم همه فهمیدند الان دیگر وقت ادعاها و لاف زدن ها گذشته و دیپلوماسی صحیح حرف اول رو می زنه . 
                                
  • ۱۳۹۲-۰۷-۰۵ ۰۸:۵۸احسان 0 2

    فقط اسراییل از رابطه ایران و آمریکا متضرر می شود و دوستان اسراییل چطور روسیه دشمن سنتی آمریکا با آمریکا رابطه دارد ویتنام که چند میلیون از مردمش توسط آمریکاییها کشته شدن ژاپن که بمب اتم خورد رابطه بمعنای دوستی یا تسلیم نیست اتفاقا راهیست برای احقاق حق باید با یک کشور رابطه داشت تا بگوییم چه خطاهایی مرتکب شده و چه خساراتی وارد کرده و آن خسارات را دریافت کنیم خلاصه به اربابان صهیونیستت بگو با دور کردن آمریکا از تو بزرگترین ضربه را به تو خواهیم زد 
                                
  • ۱۳۹۲-۰۷-۰۵ ۱۴:۳۹نیلوفر 0 2

    من ادم سیاسی نیستم فقط دارم میبینم که وضع مردم خیلی از لحاظ مالی بده و این بزرگترین ضربه به اسلامه بیماران از لحاظ دارو در مضیقه هستن اجاره خانه وحشتناک بالا رفته باید مسیولین در ازای تحریم فکر این مسائل رو هم میکردن فشار این تحریم روی مردم خطرناک و خدا پسندانه نیست کسی هم جوابگو نیست
    
                                

نظر شما