شناسهٔ خبر: 40279 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

خدمات متقابل مهدی هاشمی و روزنامه شرق؟

مهدی هاشمی به نظر می رسد روالی را که روزنامه آرمان در تبدیل شدن به یک بولتن خبری و رپرتاژ برای یک خانواده خاص کلید زده است در حال اپیدمی شدن و سرایت به دیگر روزنامه های نزدیک به این خانواده نیز شده است.

مهدی هاشمیبه گزارش «نماینده» روزنامه شرق در شماره امروز خود، مصاحبه ای از عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی را منتشر نمود. با وجود آنکه مصاحبه این روزنامه با خانم مرعشی انجام شده اما عکسی که این روزنامه برای صفحه اول خود در رابطه با این مصاحبه چاپ کرده است بیشتر نگاه ها را به مهدی هاشمی جلب می کند تا شخصی که با او مصاحبه شده است.

 

 

 

البته علت این انتخاب عکس را نیز می توان در متن مصاحبه جستجو نمود. عفت مرعشی در پاسخ به سوال خبرنگار شرق مبنی بر شیرین ترین خاطرات زندگی اش گفته است:

 

«شیرین‌ترین روزها، پیروزی انقلاب اسلامی و اتمام جنگ و آمدن اسرا و این اواخر هم روزی بود که مهدی از خارج به خانه آمد و می‌گفت که خطایی نکردم که بترسم اگر هم تابه‌حال نمی‌آمدم به توصیه دیگران بود».

 

البته اینکه برای وی پیروزی انقلاب به اندازه بازگشت مهدی هاشمی شیرین بوده یک مسئله است و اینکه روزنامه شرق از میان تمام شیرینی های خاطرات مرعشی آمدن مهدی هاشمی را با عکسی رنگی و حرفه ای تیتر می کند نیز مسئله جالب توجه است.

 

به نظر می رسد روالی را که روزنامه آرمان در تبدیل شدن به یک بولتن خبری و رپرتاژ برای یک خانواده خاص کلید زده است در حال اپیدمی شدن و سرایت به دیگر روزنامه های نزدیک به این خانواده نیز شده است.

نظر شما