شناسهٔ خبر: 40253 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضو کمیسیون آموزش:

اظهارات میرزاده نشان داد مدیری سیاسی است تا دانشگاهی

عطاءاله سلطانی صبور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون درباره اتفاقات دانشگاه آزاد اظهار داشت: سرچرست جدید این دانشگاه به جای مسائل دانشگاهی بیشتر بدنبال بازیهای سیاسی است.

سلطانی صبورعطاءاله سلطانی صبور در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» گفت: در جلسه یکشنبه کمیسیون آموزش درباره مسائل مربوط به دانشگاه آزاد جلسه ای را با حضور همه اعضا خواهیم داشت.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اظهارات دکتر میزراده درباره رئیس قبلی این دانشگاه نیز بیان کرد: با سخنانی که ایشان مطرح کردند مشخص شد که مدیری دانشگاهی نیستند و کاملا سیاسی هستند.

 

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد که صلاحیت دکتر دانشجو را باید آقای میرزاده تشخیص دهند یا شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مشخص کند و همه مستحضرند صلاحیت ایشان به تایید این شورا رسیده اند.

 

سلطانی صبور با بیان اینکه سخنان میرزاده درباره دکتر دانشجو وهم آمیز بود، گفت: این اظهارات و اتفاقات پیرامون تعویض رئیس دانشگاه آزاد از دست پخت های دکتر توفیقی است و از سوی جریان هایی که پشت ایشان ایستاده اند آب می خورد.

 

نماینده مردم رزن تاکید کرد: برای دولتی که شعارش دولت راستگویان است، متاسفم. آقایان این جریان را با دسیسه آغاز کردند و با دسیسه هم پایان دادند و چطور می شود در چنین دولتی با توطئه و اتهام این مسئله را پیش ببرند آنها می توانستند از روز اول بگویندخواهان برکناری دکتر دانشجو هستند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: چرا با افکار عمومی بازی شد و کار را به رسانه ها رساندند و این همه گمانه زنی و اخبار متفاوت را مطرح کردند؛ ایشان در حرف هایشان گفته اند من پیرو امام خمینی و رهبر معظم انقلاب و آقای هاشمی هستم، من فکر می کنم تنها قسمت سوم بیانات ایشان صحیح باشد.

 

وی اضافه کرد: دکتر میرزاده دنبال بازی های سیاسی و پیرو اندیشه های آقای هاشمی هستند وقتی از اولش صداقت نبود معلوم نیست آخرحرف هایشان هم صادقانه هست یا خیر.

 

لازم به ذکر است دکتر میرزاده روز گذشته در نشست خبری گفته بود در صورتی که صلاحیت علمی فرهاد دانشجو رئیس قبلی این دانشگاه، تایید شود از تجربیات وی استفاده خواهد کرد.

نظر شما