شناسهٔ خبر: 40138 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

انتقاد مسجدجامعی از روزنامه های آفتاب یزد و آرمان

احمد مسجد جامعی پس از پایان چهارمین جلسه شورای چهارم در گفتگویی نسبت به دامن زدن به جریانات مربوط به انتخاب شهردار تهران گله کرد.

مسجدجامعی 1به گزارش «نماینده» احمد مسجد جامعی پس از پایان چهارمین جلسه شورای چهارم در گفتگویی نسبت به دامن زدن به جریانات مربوط به انتخاب شهردار تهران گله کرد.

 

مسجدجامعی گفت: «چون منافع عده‌ای در دامن زدن بر اختلاف نظرهاست،‌ حرف‌هایی را نسبت می‌دهند و عنوان می‌کنند که از اصل مسئله اشتباه است. انتخاب شهردار تهران از سوی اعضای شورا بحثی تمام شده است و باید برای اداره شهر به شهرداری کمک شود».

 

با این وجود روزنامه های آفتاب یزد و آرمان با انتشار یادداشت ها و مطالب حاشیه ساز و توهین آمیز نسبت به الهه راستگو همچنان در حال دامن زدن به این مسئله هستند.

 

دامن زدن به این مسئله از تصمیم قبیله ای حزب اسلامی کار و مجمع زنان اصلاح طلب آغاز شد و رسانه های منتسب به این جریان سردمدار انتشار این قبیل اخبار بودند. به نظر می رسد احمد مسجد جامعی برای پرهیز از اختلاف بیشتر به صورت مصداقی نام رسانه های مد نظر را اعلام نکرده باشد اما در فضای رسانه ای با یک نگاه گذرا به رسانه ها و مطبوعات جریان دوم خرداد شاهد دامن زدن های این جریان بر این موضوع خواهیم بود. مانند شماره امروز روزنامه های آفتاب یزد و آرمان که همچنان بر طبل اختلافات در میان اصلاح طلبان می کوبند و این اقدامات حتی ناراحتی و گله گذاری موسوی لاری وزیر کشور دولت خاتمی را نیز به همراه داشت.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۶-۲۵ ۲۲:۲۸علی 0 0

    به نظر میرسد این اقدام اصلاح طلبان به دلیل این است که در یک انزوای اجتماعی فراگیری قرار دارند و با استفاده از یک حقه همیشگی , یعنی خودزنی سیاسی به دنبال طرح مجدد خود در افکار عمومی هستند , لذا باید مراقبت نمود که جریان های ارزشی ابزاری برای خروج از انزوای آنها نشوند .
                                

نظر شما