شناسهٔ خبر: 40127 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

هجمه به راستگو ادامه دارد؛ اینبار توسط اشرف بروجردی

راستگو بروجردی باید از بروجردی پرسید آیا همان مقدار که برای قسمی که راستگو نخورده است حساسیت دارید برای قسم جلاله کذبی که کمی پیش تر در مجلس شورای اسلامی خورده شد نیز حساسیت دارید؟

راستگو بروجردیبه گزارش «نماینده» با گذشت بیش از یک هفته از ماجرای انتخاب شهردار تهران و حواشی ایجاد شده، همچنان رسانه های وابسته به جریان دوم خرداد مشغول دامن زدن به این واقعیت تلخ هستند. رفتار قبیله گرایی این جریان در اخراج الهه راستگو از دو حزب و مجمع دوم خردادی نشان از عدم سعه صدر و عدم پایبندی این جریان به موازین دموکراسی و آزادی اندیشه داشت. عناصر وابسته به این تفکر برای آنکه بتوانند از میزان آبروریزی ایجاد شده در این زمینه بکاهند هر روز در تحلیل و یادداشت و گفتگوهای مختلف در تلاش هستند تا به نحوی این مسئله را توجیه نمایند.

 

از این جالب تر این است که این افراد در رسانه های خود هر روز مشغول داغ کردن این مسئله هستند و در عین حال صدا و سیما را مسئول دامن زدن به این موضوع معرفی می نمایند. صحبت روز گذشته کواکبیان در برنامه شب گذشته بیست و سی موید این مطلب است. وی صدا و سیما را مسئول این حواشی معرفی کرد در حالی که اگر کواکبیان یک نگاه گذرا به صفحه اول روزنامه های وابسته به جریان خود بیندازد، مشاهده خواهد نمود که چه حجمی از خبرسازی و توجیه برای این رفتار قبیله ای در این رسانه ها موج می زند.

 

روزنامه آرمان نیز از این قافله عقب نمانده و طی یادداشتی در شماره امروز خود به قلم اشرف بروجردی ادامه خط تخریبی و توهین علیه الهه راستگو را پی گرفته است. اشرف بروجردی از فعالین مجمع زنان اصلاح طلب و بنیاد باران ضمن توجیه غیر عقلانی اخراج راستگو از حزب اسلامی کار و مجمع زنان اصلاح طلب، وی را متهم به عهدشکنی و قسم کذب نموده است در حالی که الهه راستگو صریحا این مسئله را تکذیب نموده است.

 

در اخباری که در روزهای گذشته همزمان با انتخاب شهردار منتشر شد خبری وجود داشت که بر اساس آن احمد مسجد جامعی راستگو را به خیانت متهم کرده است و همینطور خبری منتشر شد که در آن مدعی شده بودند راستگو برای رای دادن به محسن هاشمی قسم خورده است. این دو خبر هر دو تکذیب شدند هم از طرف مسجد جامعی انتساب این صفت به راستگو تکذیب شد و هم از طرف راستگو قسم خوردن برای رای دادن به هاشمی تکذیب شد. با این وجود در میان محافل رسانه ای دوم خرداد تنها تکذیب مسجد جامعی ارزشی خبری داشت تا به واسطه آن مانع تخریب چهره مسجدجامعی شوند اما تکذیب الهه راستگو به هیچ وجه پوشش مناسب پیدا نکرد به نحوی که همچنان یکی از ابزارها برای تخریب چهره وی استناد به قسم خوردن او است.

 

البته روزنامه آرمان یک هفته پیش از انتخاب شهردار به نحوی نسبت به حساسیت احزاب و گروه های متبوع خویش نسبت به جایگاه شهرداری تهران رمز گشایی کرده بود. بر اساس آن گزارش شهرداری تهران در صدر بخش های اجرایی در زمینه بالا بودن گردش مالی است. بر این اساس هجوم همه جانبه عناصر افراطی برای تصاحب این پست قابل تفسیر می شود. هجومی که وقتی با شکست مواجه می شود دیگر کمترین رحم و رعایت اخلاق حرفه ای در قبال افرادی که باعث این شکست شدند وجود نخواهد داشت.

 

باید از اشرف بروجردی پرسید آیا همان مقدار که برای قسمی که راستگو نخورده است حساسیت دارید آیا برای قسم جلاله کذبی که کمی پیشتر در مجلس شورای اسلامی خورده شد نیز حساسیت دارید؟

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۰۶-۲۷ ۱۱:۳۱فكر جديد 0 1

    ما از خانم راستگو حمايت مي كنيم.
    ايشان ثابت كردند كه لياقتشان بيشتر از نمايندگي شوراي شهر است.
    انشاءالله در مناصب مهم تر توفيق الهي پيدا كنند.
    
    
                                

نظر شما